Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصویربرداری فصل چهارم سریال "بچه‌مهندس" در حالی به کارگردانی احمد کاوری در تهران ادامه دارد که بازیگر جدیدی به پروژه اضافه شده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با ادامه تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس 4» به کارگردانی احمد کاوری در تهران، یک بازیگر جدید نیز به این پروژه اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید سعدی تهیه‌کننده سریال "بچه مهندس 4" ضمن اعلام این خبر گفت: تاکنون حدود 55 درصد از تصویربرداری به پایان رسیده و گروه در تلاش‌ است که سریال هرچه زودتر برای پخش از کنداکتور سیما آماده شود.

وی همچنین افزود: گروه در حال حاضر در لوکیشن فرودگاه سپهر مشغول تصویربرداری‌ است.

ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری، مهشید جوادی، عبدالرضا اکبری، سهند جاهدی، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی بازیگرانی‌اند که تا به امروز مقابل دوربین سریال جدید احمد کاوری رفته‌اند. قرار است در روزهای پیش رو بازیگران دیگری نیز به این پروژه اضافه شوند.

شبکه اسپانیایی تلویزیون 10 ساله شد/ ترجمان پیام انقلاب اسلامی با غبارهایی از جنسِ غربفرجی: دست‌هایی به دنبالِ بی‌اعتبار کردن تلویزیون‌اند!/ هیچ‌چیز قابل رقابت با تلویزیون نیست

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه دو سریال رسانه ملی تلویزیون شبکه دو سریال رسانه ملی تلویزیون بچه مهندس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۶۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پیشکسوت‌ها با دوبله فیلم و سریال نوروزی به تلویزیون

به گزارش خبرنگار مهر، بینندگان تلویزیون همیشه به پخش آثار خارجی توجه ویژه ای دارند و فیلم های سینمایی و سریال های جدید می تواند مخاطبان را به تلویزیون جذب کند. تلویزیون امسال تلاش کرد سراغ آثار جدید و مطرح جهانی برود.

از رویکردهای تلویزیون در ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ دوبله آثار جدید در حوزه فیلم های سینمایی و سریال بود که با حضور برخی از دوبلورهای پیشکسوت هم اتفاق افتاد که کمتر در این سال ها در حوزه دوبله فعالیتی داشتند.

در نوروز ۱۴۰۳ علاوه بر فیلم های سینمایی خارجی همچون «سرقت»، «قاتلان ماه کامل»، «سریع و خشن ۱۰»، «ناپلئون»، «اکولایزر»، «ایندیانا جونز» و … ۱۰ مجموعه تلویزیونی هم دوبله شد که مجموعه های «مونارک، میراث هیولا» و «داجر زبر دست» از شبکه چهار مجموعه «دهن‌لق» از شبکه تهران و مجموعه «جامیونگ گو، جومونگ -۳»، «زیبابین»، «هواپیمایی ربایی» و «دکل ۴۵» از شبکه تماشا، «رادیولوژی» از شبکه سلامت، «باشگاه کمانگیری» و «سفر به اعماق زمین» از شبکه امید روانه آنتن شدند.

دوبله مستندهای جدید و به روز نیز توسط هنرمندانی همچون نصراله مدقالچی، اکبر منانی و داوود نماینده باعث شده علاقه مندان به مستندهای حیات وحش و طبیعت که از شبکه ۴ و مستند پخش می شوند نیز، این آثار را با جدیت دنبال کنند.

در دوبله سریال ها هم از حضور دوبلورهای توانمند بهره گرفته شده که در برخی از سریال ها، لحن گویندگان حتی سطح کیفی آثار را افزایش داده است از جمله این آثار می توان به سریال «دهن لق» اثری از کره جنوبی اشاره کرد که دوبله فارسی، کار را ارتقا داده است.

در ادامه مدیر دوبلاژهای فیلم و سریال و مستندهای امسال که برخی از آنها چند سالی در تلویزیون حضور نداشتند، معرفی می شود.

سریال خارجی

سریال «جامیونگ» با مدیر دوبلاژی امیر حکیمی، سریال «دهن لق» با مدیر دوبلاژی شیلا آژیر، سریال «مونارک» با مدیر دوبلاژی ناهید امیریان، سریال «دکل ۴۵» با مدیر دوبلاژی افشین زی نوری، سریال «هواپیما ربایی» با مدیر دوبلاژی مهسا عرفانی دوبله شده است.

فیلم های سینمایی

فیلم سینمایی «سریع و خشن ۱۰» با مدیر دوبلاژی زهره شکوفنده، فیلم‌سینمایی «قاتلان ماه کامل» با مدیر دوبلاژی بهروز علیمحمدی، فیلم سینمایی «توسن اسب کوچک» با مدیر دوبلاژی حسن خدادادبیگی، فیلم سینمایی «ایندیانا جونز» با مدیر دوبلاژی بهمن هاشمی، فیلم‌ سینمایی «ناپلئون» با مدیر دوبلاژی علیرضا باشکندی، فیلم‌سینمایی «پادشاهی» با مدیر دوبلاژی رزیتا یاراحمدی، فیلم‌ سینمایی «فراری» با مدیر دوبلاژی کریم‌بیانی، فیلم‌ سینمایی «نوجوان های جهش یافته نینجا» با مدیر دوبلاژی مهوش افشاری، فیلم‌ سینمایی «موفقیت بزرگ» با مدیر دوبلاژی مرضیه صفی خانی، فیلم‌ سینمایی «طعم آفتاب» با مدیر دوبلاژی داوود نماینده، فیلم سینمایی «سازمان آگاهی» با مدیر دوبلاژی سعید شیخ زاده، فیلم‌ سینمایی «سرقت» با مدیر دوبلاژی شراره حضرتی از جمله مهمترین این فیلم ها هستند.

مستندهای سینمایی

همچنین مستند «یک سال روی سیاره زمین» با مدیر دوبلاژی نصراله مدقالچی، مستند «کشف جزایر وحشی» با مدیر دوبلاژی اکبر منانی، مستند «جانوران وحشی بزرگ» با مدیر دوبلاژی رامین کاملی، مستند «دکترین شوک» با مدیر دوبلاژی امیرصالح کسروی، مستند «آتش نشان خود را بیاورید» با مدیر دوبلاژی لادن سلطان پناه، مستند «به حقیقت خود تبدیل شو» با مدیر دوبلاژی سیما رستگاران، مستند «دلارها و دندانپزشکان» با مدیر دوبلاژی اردشیر منظم از جمله مستندهای شاخص هستند.

مینو غزنوی زهره شکوفنده و نصرالله مدقالچی از جمله چهره های پیشکسوت دوبله بودند که چند سالی در دوبله های تلویزیونی حضور نداشتند و حالا با این آثار نوروزی به عرصه دوبله در تلویزیون بازگشتند.

کد خبر 6062028 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش | از خاک حاصلخیز صحنه سنگلج
  • اظهارات وزیر کشور درباره جرایم رانندگی: خیلی قدیمی است
  • روش‌های موثر مصرف سیب برای کاهش وزن
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • علی‌اصغر رضایی‌نیک دوبلور تلویزیون درگذشت
  • آغاز عملیات پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال
  • «آنتن» دیگر گروگان «تولید» نیست/ ۱۴۰۳ بهار تولیدات سیمافیلم
  • معرفی بازیگران «و تو هم برنگشتی»/ اولین حضور شمس‌لنگرودی در تئاتر
  • بازگشت پیشکسوت‌ها با دوبله فیلم و سریال نوروزی به تلویزیون