Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: در دهه فجر امسال ۲۸۹پروژه گاز رسانی با اعتبار۴۱۰میلیارد تومان در مناطق مختلف استان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزد رسا ،علی اکبر میدان شاهی مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در نشست برخطی که با حضور اصحاب رسانه استان یزد برگزار شد اظهار داشت: دردهه فجر امسال ۲۸۹پروژه گاز رسانی با اعتبار ۴۱۰میلیارد تومان در مناطق مختلف استان به بهره برداری خواهد رسید که علاوه بر برخوردار شدن خانوارها از نعمت گاز، عامل اشتغال و حفظ محیط زیست نیز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با افتتاح پروژه های دهه فجر این شرکت، بیش از ۹۴مناطق روستایی استان  و ۱۰۰درصد مناطق شهری استان یزد از نعمت گاز برخوردار خواهند شد که در مجموع بالای۹۹درصد مناطق استان به گاز شهری دسترسی خواهند داشت. میدان شاهی با اشاره به اینکه تنها مناطقی که هنوز به صورت کامل تمام مردم آن به گاز دسترسی ندارند مناطقی از شهرستان بهاباد می باشد خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه شهرستان بهاباد به عنوان آخرین شهرستان استان یزد در همین اوخر از نعمت گاز برخوردار شده است ، امیدواریم با اقدامات وبرنامه ریزی های انجام شده تمام مناطق این شهرستان نیز تا پایان سال۱۴۰۱به گاز شهری دسترسی پیدا کنند. وی در ادامه این نشست خبری برخط با بیان اینکه دراستان یزد برای تامین سوخت نیروگاهها هیچ مشکلی وجود نداشته و هیچ نیروگاهی به علت مشکل سوخت از مدار خارج نشده اظهار داشت: حدود۴۵در صد مصرف گاز استان سهم نیروگاهها و حدود۴۴درصد مصرف گاز نیز سهم بخش صنعت و کشاورزی بوده و تنها۱۱درصد سهم مصارف خانگی می باشد . میدان شاهی ادامه داد: با وجود عبور ۳خط انتقالی گاز از استان یزد و زیرساختی که در استان مهیا شده ، هیچ گونه قطعی در بخش صنایع وجود نداشته و حتی در زمانی که بسیاری از صنایع بزرگ کشور با مشکل سوخت مواجه بودند صنایع استان در این زمینه مشکلی نداشتند. وی  گاز رسانی به صنایع استان را جزاولویتهای شرکت گاز استان ذکر و خاطرنشان کرد: تاکنون مصرف سوخت ۸هزارو ۱۱۰مشترک صنعتی با سوخت گاز جایگیرین شده که باعث حفظ محیط زیست خواهدشد. وی اجرای ۱۳کیلومتر خط انتقالی محور کمربندی یزد را یکی از پروژه های بزرگ استان ذکر و اظهار داشت: طبق صحبتهای انجام شده مقرر بود اجرای این پروژه از ۵ سال دیگر شروع شود که بر اساس نیاز سنجی و برآوردهای آینده نگرانه و پیگیری مسئولین استانی این پروژه با اعتبار ۲هزار میلیارد ریال به زودی اقدامات اجرایی آن شروع خواهد شد. وی ادامه داد: در صورت اجرای این پروژه ، ظرفیت معادل گاز استان دوبرابر شده و با زیرساختهایی که فراهم خواهد شد به راحتی میتوان گاز تمامی صنایع استان را پوشش داد. علی اکبر میدان شاهی مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در پایان این نشست خبری برخط  با اشاره به اینکه شرکت گاز استان یکی از شرکت های همیار سازمان محیط زیست می باشد تصریح کرد: این شرکت علاوه بر تلاش برای تعویض سوخت صنایع به گاز، اقدامات دیگری مانند حذف قبوض کاغذی و الکترونیکی شدن کامل فرآیند صدور پروانه تا نصب علمک  و همچنین محول کردن ارائه ۲۲خدمت این شرکت به دفاتر پیشخوان از جمله اقدامات محیط زیستی این شرکت بوده است. انتهای پیام/    

منبع: دانا

کلیدواژه: شرکت گاز استان استان یزد میدان شاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند

سخنگوی دولت گفت: در سفر رییس‌جمهور به کشور سریلانکا، یک پروژه و طرح انتقال آب، سدسازی و نیروگاه با حجم گسترده و توان فنی گسترده توسط نخبگان ایرانی اجرا شده که فردا با حضور رییس‌جمهور افتتاح خواهد شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه طی سخنانی ضمن گرامیداشت شکست تاریخی حمله نظامی آمریکا به طبس و قدردانی از مردم سمنان برای استقبال پرشور از رییس‌جمهور و هیات دولت در سفر استانی اخیر اعضای کابینه، بیان کرد: اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند.

وی افزود: رییس‌جمهور هم‌اکنون در سفر به پاکستان هستند و سعی می‌شود برای تحقق شعار سال از تمامی ظرفیت‌های داخلی و خارجی استفاده شود. ایشان فردا به سریلانکا خواهند رفت و توافقات دوجانبه وجود خواهد داشت و یک پروژه افتتاح خواهد شد.

سخنگوی دولت اظهار داشت: هم‌چنین هفته گذشته سومین جلسه معاون اول رئیس جمهور با فعالان بخش خصوصی برگزار شد و این جلسات با توجه به شعار سال و لزوم دخیل کردن مردم و بخش خصوصی در اقتصاد برگزار و دنبال می‌شود.

بهادری‌جهرمی در پاسخ به سوالی پیرامون سفر فردای رییس‌جمهور به سریلانکا گفت: سفر رییس‌جمهور به پاکستان و سریلانکا با محوریت توسعه روابط است و با توجه به اقدامات تروریستی و اقدامات خرابکارانه در منطقه، توسعه و تقویت همکاری‌های دو کشور نیز دنبال می‌شود و در زمینه تبادلات اقتصادی اهمیت دارد. حجم تجارت خارجی دو کشور افزایش یافته و صادرات ما به پاکستان هم افزایش داشته است. پاکستان در سال گذشته ششمین مقصد صادراتی برای ما بوده و میزان صادرات از 1.5 میلیارد دلار به بیش از 2 میلیارد دلار رسیده است. در این سفر هدف‌گذاری شده که حجم تجاری تبادلات به 10 میلیارد دلار برسد.

وی اضافه کرد: در سفر رییس‌جمهور به کشور سریلانکا، یک پروژه و طرح انتقال آب، سدسازی و نیروگاه با حجم گسترده و توان فنی گسترده توسط نخبگان ایرانی اجرا شده که فردا با حضور رییس‌جمهور افتتاح خواهد شد. ارزش این پروژه حدود 500 میلیون دلار بوده که توسط دولت سریلانکا تامین شده و کار اجرا توسط نخبگان ایرانی انجام شده است.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • نیروگاهی که ایرانیان در سریلانکا ساختند!
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • افتتاح ۳۷(سی و هفتمین)جایگاه سوخت استان در یاسوج
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • افتتاح سد و نیروگاه اومااویا در سریلانکا توسط شرکت ایرانی
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • تعمیرات نیروگاهی تا نیمه اردیبهشت به پایان می‌رسد