Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:35:25 GMT

بانوان در کنار مردان باید جایگاه مدیریتی داشته باشند

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۷۰۵۵

بانوان در کنار مردان باید جایگاه مدیریتی داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی ظهر سه شنبه در نشست بانوان کارکند استان زنجان، گفت: برای انتخاب مدیران در شرایط یکسان بین آقا و خانم تفاوتی وجود نداشته است.

وی دهه فجر را دهه اقتدار، عظت، عزت، ایثار و وحدت اعلام کرد و گفت: تا کنون این وحدت نیز وجود داشته است و باید از این به بعد هم تقویت شود.

استاندار زنجان گفت: از ابتدای امسال تولید سریال زندگینامه شهید شهریاری در استان آغاز شده و تا کنون تولید این سریال پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی تاکید کرد: از اوایل سال آینده از شبکه‌های سراسری رسانه ملی پخش خواهد شد و این استان در بحث تولید سریال زندگینامه شهید باکری هم مشارکت دارد.

وی از افتتاح ۶ پروژه صنعتی در استان با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهوری خبر داد و افزود: برای این پروژه‌های تولیدی و صنعتی هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و این پروژه‌ها زمینه اشتغال دو هزارو ۷۶۱ نفر را ایجاد می‌کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه امور بانوان نسبت به معرفی واجدین شرایط برای تصدی پست‌ها، اقدام می‌کند، گفت: در صورت تایید نهایی تعللی در انتصاب آنان انجام نمی‌گیرد.

حقیقی ابراز داشت: بانوان در کنار مردان باید جایگاه خود را در احراز پست‌های مدیریتی داشته باشند و ایرادی نسبت به این کار وارد نیست.

وی گفت: برخی از بانوان زنجانی نیز از احراز کار مدیریتی واهمه دارند و فعالیت بیش از بیش کمیسیون بانوان استان در زمینه شناسایی بانوان توانمند می‌تواند در این بخش بسیار اثرگذار باشد.

کد خبر 5137401

منبع: مهر

کلیدواژه: فتح الله حقیقی استاندار زنجان روز زن دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه گرگان آمار کرونا بوشهر شهرستان کرج شیراز لیگ برتر فوتبال ایران شهرکرد عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۷۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از ٣٠ فروردین در توکیو ژاپن آغاز می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان با ۵ قایق در این رقابت‌ها شانس خود برای حضور در پاریس را آزمایش می‌کنند.   تیم آب‌های آرام ایران در بخش کایاک و کانو، زنان و مردان در این رقابت‌ها حاضر است.   مربیان: مهسا مجللی، ایمان پورعزیز، آرش بصارت دار و دامون صادقی   کایاک بانوان:   الناز شفیعیان   …   کانوی بانوان:   هیوا افضلی   …   کایاک مردان:   علی آقامیرزایی   …   کانوی مردان:   عادل مجللی   کیا اسکندانی   محمدنبی رضایی   دکتر علیرضا سهرابیان ریاست محترم فدراسیون قایقرانی هم به همراه تیم در این مسابقات حضور دارد.

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده تغییر در جایگاه زنان با مردان در اتوبوس‌های بی‌آرتی مشخص شد! |تصویر
  • جایگاه مردان و زنان در بی‌آرتی‌های تهران تغییر کرد
  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد
  • جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • پس از رایزنی میراسماعیلی با رئیس اتحادیه آسیا؛ جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • تیم ملی جودو مردان و بانوان ایران امروز راهی هنگ کنگ خواهند شد
  • تیم ملی جودو ایران امروز راهی هنگ کنگ می شود
  • رقبای ملی‌پوشان ایران مشخص شدند؛ آغاز رقابت‌ها از فردا
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک