Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@02:21:57 GMT

پرداخت وام ۱۰۰میلیونی به رانندگان

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۷۴۶۵

پرداخت وام ۱۰۰میلیونی به رانندگان

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محمود محمودزاده اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده 226 هزار راننده فاقد مسکن شناسایی و مقرر شد تا طی سه سال برای این تعداد برنامه‌ریزی تامین مسکن انجام شود.

وی افزود: در شهرهای کوچک اراضی به شکل گروهی به رانندگان واگذار می‌شود تا خود آنها اقدام به ساخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شهرهای بزرگ‌تر و شهرهای جدید نیز به شکل پروژه‌های انبوه‌سازی و پروژه‌های بزرگ مقیاس رانندگان واجد شرایط در پروژه‌ها عضو می‌شوند و با حمایت‌های مالی و تخصصی که انجام می‌شود تلاش خواهد شد تا این اقشار بتوانند صاحب مسکن شوند.

محمود زاده تصریح کرد: تلاش و راهبرد وزارت راه و شهرسازی این است تا تمامی رانندگان واجدان شرایط بتوانند در این تفاهم‌نامه مشارکت داشته باشند و در مدت زمان مشخص صاحب‌خانه شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در شرایط فعلی، بانک مسکن تسهیلات را به رانندگان واجد شرایط می‌دهد و برنامه‌ریزی به این نحو است که سایر بانک‌ها نیز در این طرح مشارکت داشته باشند. هم اکنون تسهیلات با سود 18 درصد و به مبلغ 100 میلیون تومان به رانندگان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی طی دیماه امسال به 27 میلیون و 390 هزار تومان افزایش یافته که نسبت به آذرماه 99 بالغ بر 1.8 درصد رشد را نشان می‌دهد. جزئیات زمان بازپرداخت وام 100 میلیون تومانی مسکن رانندگان مشخص نیست اما اگر فرض بر پرداخت اقساط در 12 سال باشد، رانندگان واجد شرایط بایستی ماهانه 2.5 میلیون تومان اقساط پرداخت کنند.

پربیننده ترین اجاره‌نشینی هم در تهران لاکچری شد قیمت مسکن در پاسداران/ کاهش نرخ‌ها به صورت ناگهانی خواهد بود؟ قیمت مسکن در نارمک تهران/ پیش‌بینی ادامه کاهش قیمت‌ها سونامی افزایش قیمت مصالح ساختمانی نیم‌قرن اشتباه در بازار مسکن

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وام مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط درجرقویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ نماینده اداره کل راه و شهرسازی در شرق اصفهان در این آیین گفت: ۳۵ قطعه زمین در قالب پویش مهدوی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۱۰ قطعه زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان واجد شرایط در شهر حسن آباد و ۱۰۱ قطعه زمین نیز در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر محمد آباد به متقاضیان واگذار شد.
اکبر محمدی گفت: با توجه به پیگیری این اداره اراضی مربوطه در شهر حسن آباد به مساحت ۱۷ هکتار واقع در محدوده شهری، پس از گذراندن مراحل کمیسیون‌های مربوطه و عقد تفاهم‌نامه با شهرداری در خصوص آماده‌سازی در سه مرحله به تعداد ۱۱۰ پلاک قرعه‌کشی و به متقاضیان واگذار شده است.
وی افزود: همچنین در شهر محمد آباد نیز برای الحاق ۲۱ هکتار به محدوده شهری و عقد تفاهم‌نامه با شهرداری در خصوص آماده سازی و ارائه نقشه تفکیکی فاز یک و سیر مراحل کمسیون ماده ۵ نسبت به قرعه‌کشی پلاک‌های زمین اقدام شده است.
از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تا کنون در شهر نصرآباد ۶۰ پلاک، شهر محمد آباد ۱۸۰ پلاک، شهر نیک آباد ۸۵ پلاک و شهر حسن آباد ۱۳۰ پلاک به واجدین شرایط واگذار شده است.
شهرستان جرقویه با دارا بودن بیش از ۴۰ هزار نفر جمعیت دارای ۴ شهر و ۲۱ روستا است.

دیگر خبرها

  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط جرقویه تحویل داده شد
  • تحویل ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط درجرقویه
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی
  • پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به ۴۵۰ هزار متقاضی
  • پرونده ۳۵۰ هزار متقاضی تسهیلات مسکن روستایی تا یک ماه آینده بسته می‌شود
  • کم‌کاری بانک‌های خراسان شمالی در پرداخت تسهیلات مسکن