Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@07:21:46 GMT

حقوق سربازان وظیفه قزوینی افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۷۸۲۳

حقوق سربازان وظیفه قزوینی افزایش می‌یابد

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته و در راستای رسیدگی به وضعیت معیشت کارکنان وظیفه مجرد و متأهل در سال آینده، حقوق دریافتی این قشر افزایش می‌یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین ، سردار علی ابراهیمی فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز در سالن جلسات شهید حق شناس برگزار شد اظهار داشت: حقوق ماهیانه سربازان در سال 1400 به بیش از یک میلیون و 200 هزار تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین با بیان اینکه خدمت مقدس سربازی در قزوین 24 ماه است خاطرنشان کرد: خدمت سربازی در مناطق عملیاتی درگیر و مرزی به تناسب از این مدت کمتر است.

وی افزود: مشمولان غایب بالای یک سال اگر خود را برای خدمت معرفی کنند در شهر محل تولد یا سکونت جذب و به کارگیری می‌شوند تا مدت زمان خدمت خود را در استان قزوین سپری کنند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه مهارت‌آموزی مشمولان نیز در دستور کار نیروی انتظامی استان قرار دارد، تصریح کرد: با عنایت به اینکه این افراد مدرک معتبری از طریق سازمان فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند، می‌توانند پس از اتمام دوره سربازی در ادارات و یا کارخانه‌ها مشغول به کار شوند.

واکنش ناجا به رفتار بد مامور در متفرق‌سازی مردم در بخش دیشموک / بازرسی نیروی انتظامی ورود کرد انهدام باند قاچاق مواد مخدر در سیستان و بلوچستان/ 1.5 تن مواد مخدر کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده و به استناد مفاد قانونی مجازات اسلامی، وظایف پلیس به صورت کاملا شفاف در مقابل قانون شکنان مشخص شده است.

وی افزود: بیش از 11 هزار پرونده مختلف در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها تشکیل شده در حالی که نزدیک به 8 هزار و 200 پرونده منجر به کشف جرم شده است.

ابراهیمی گفت: 23 درصد آمار دستگیری‌های متهمان پرونده‌ها افزایش یافته به نحوی که در سال جاری نزدیک به 6 هزار و 118 متهم در حوزه‌های مختلف را دستگیر کرده و فراخور ارتکاب جرمشان، مجازات شدند.

تصادفات جاده‌ای در قزوین 23/16 درصد کاهش یافته است

ابراهیمی تصریح کرد: کل راه‌های استان 6 هزار و 675 کیلومتر؛ معادل یک درصد از وسعت کشور است در حالی که حجم تردد در راه‌های استان در 10 ماهه اخیر تعداد 190 میلیون و 207 هزار و 701 بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا 20 درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه تصادفات جاده‌ای در قزوین 23.16 درصد کاهش یافته است افزود: آمار تصادف فوتی به میزان 23.56 درصد، تصادفات جرحی به میزان 24.6 درصد و تصادف‌های خسارتی نیز به مدیران 36.19 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: 68 هزار و 912 نفر از مردم با نیروی انتظامی استان تماس گرفتند این در حالی است که 47 درصد از این تماس‌ها عملیاتی شده و 40 درصد نیز تنها با راهنمایی و ارشاد حل و فصل شده است.

وی با بیان اینکه 75 درصد پرونده‌ها پیش از اینکه به دستگاه قضا برود در کلانتری‌ها به صلح و سازش ختم می‌شود، افزود: 5 هزار و 700 نفر خدمات مشاوره‌ای از سوی نیروی انتظامی استان انجام شده این در حالی است که این خدمات در حوزه‌های مختلفی همچون آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم به صورت کاملاً رایگان انجام شده است.

ابراهیمی با بیان اینکه کشف جرائم در استان 22 درصد افزایش یافته است، اظهار داشت: بیش از 12 باند از سارقان حرفه‌ای خودرو کشف شدند که 155 فقره سرقت انجام داده بودند.

فرمانده انتظامی استان قزوین همچنین از کشف 5 باند سرقت قطعات خودرویی با بیش از 110 فقره سرقت خبر داد و گفت: کشف 80 فقره سرقت احشام و 10 باند سارق منزل و همچنین انهدام 3 باند سرقت موتور سیکلت از جمله اقدامات نیروی انتظامی استان قزوین به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه کشف 699 پرونده کلاهبرداری به ارزش 400 میلیارد ریال و دستگیری 110 نفر جاعل از اقدامات گسترده نیروی انتظامی استان قزوین خوانده می‌شوند، گفت: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز 424 میلیارد و 552 میلیون و 197 هزار ریال انواع کالای قاچاق کشف شده است.

ابراهیمی با اشاره به افزایش 42 درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته خاطرنشان کرد: کشف 947 دستگاه استخراج ارز دیجیتال، کشف 244 هزار دلار و 550 هزار یورو قاچاق و همچنین بیش از 1 میلیون قاچاق سوخت فرآورده‌های نفتی از جمله اقدامات گسترده نیروی انتظامی استان قزوین به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرزبانی ناجا شهدای ناجا مرزبانی ناجا شهدای ناجا نیروی انتظامی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی سیاهکالی مرادی در بازدید از آموزش عملی میدان تیر دانش آموزان استان قزوین در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: امسال در راستای بخش عملی درس آمادگی دفاعی بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دختر و پسر استان در میدان تیر حضور پیدا خواهند کرد و آموزش نظامی خواهند دید.

وی افزود: این آمار ۶ هزار دانش آموز پسر است که آموزش خود را در میدان تیر تیپ ۸۲ سپاه استان خواهند دید و همچنین ۴ هزار دانش آموز دختر که در سالن‌های شبیه سازی سلاح آموزش خواهند دید.

این مسؤول تاکید کرد: در کنار آموزش نظامی با حضور مربیان مجرب، آموزش‌های اعتقادی و بصیرتی نیز برای دانش آموزان صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088016

دیگر خبرها

  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • خبر خوش برای سربازان
  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟