Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@20:39:57 GMT

بهبودی زیدان از کرونا و بازگشت به تمرین رئال (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۸۲۷۴

زین الدین زیدان به ویروس کرونا مبتلا شده بود، پس از بهبودی کامل به تمرینات رئال بازگشت.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز رئال مادرید برای بازی برابر اوئسکا با حضور زین الدین زیدان به انجام رسید.

زیزو دو هفته پیش به کرونا مبتلا شده بود و در دو بازی برابر آلاوس و لوانته، داوید بتونی دستیار او هدایت رئال را برعهده داشت و حاصل کار، برتری 1-4 بر آلاوس و شکست خانگی 1-2 از لوانته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در تمرین امروز، سرخیو راموس نیز حاضر بود و به کار با توپ پرداخت تا نشان دهد مصدومیت را به دست فراموشی سپرده ولی همچنان حضورش برابر اوئسکا مبهم است. او به همراه دنی کارواخال، فده والورده، لوکاس واسکز و رودریگو گوئس دیگر مصدومان رئال، مدتی در سالن بدنسازی تمرین کردند و سپس به صورت انفرادی به کار روی چمن پرداختند.

از بین مصدومان رئال، تنها راموس بود که به کار با توپ نیز پرداخت و باید دید در روزهای پیش رو وضعیت او و دیگر مصدومان به کجا خواهد رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فدریکو والورده لوکاس واسکز رئال مادرید دنیل کارواخال زیدان (سرمربی) سرخیو راموس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدریکو والورده لوکاس واسکز رئال مادرید زیدان سرمربی سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۸۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت هافبک مازنی پرسپولیس با شادی گل رونالدویی!

سعید صادقی با انگیزه بالا تمرینات پرسپولیس را پیگیری می کند

طرفداری | سعید صادقی، هافبک مازنی پرسپولیس، پس از یک روز غیبت، با انگیزه و انرژی بالایی در اولین تمرین سال جدید این تیم حاضر شد.

صادقی که در تمرین روز گذشته با اجازه کادرفنی و مدیر تیم غایب بود، در تمرین امروز با حرکات تکنیکی و گل زیبایی که به ثمر رساند، نظر هم‌تیمی‌هایش را جلب کرد.

او در بخشی از تمرین، در سمت چپ زمین بازی کرد و با یک کنترل توپ تماشایی و ضربه کات‌دار دقیق، دروازه حریف را باز کرد. صادقی پس از گل، شادی گل معروف کریستیانو رونالدو را اجرا کرد و مورد تشویق هم‌تیمی‌هایش قرار گرفت.

صادقی که در دو فصل اخیر یکی از ستاره‌های پرسپولیس بوده، در هفته‌های گذشته فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده بود. او با انگیزه بالا، سال جدید و 10 بازی آینده را دنبال خواهد کرد و باید دید در ادامه چه نقشی در تیم اوسمار خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • خط و نشان بارسا برای پی‌اس‌جی: با این ستاره می‌آییم!‏
  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال
  • بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)
  • عکس| بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • بازگشت هافبک مازنی پرسپولیس با شادی گل رونالدویی!
  • چشم انتظاری گارسیا برای بازگشت بیرانوند