Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، مهرالله رخشانی‌مهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بهره‌برداری از ۱۴ هزار و ۷۰۰ کلاس درس در سال ۹۹ اظهار کرد: ۸ هزار از این تعداد کلاس در مهرماه تحویل شد و بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ کلاس هم در ایام دهه مبارک فجر امسال تحویل ادارات کل آموزش پرورش استان‌ها خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح ۱۸۳ فضای ورزشی در سومین روز از دهه مبارک فجر که عمدتا سالن‌های ورزشی بودند گفت: اکثر این پروژه‌ها از سال ۹۱ نیمه کاره رها شده بودند که با تامین اعتبار امروز به بهره‌برداری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر آموزش و پرورش از مجموع این پروژه‌ها تعداد قابل توجهی زمین مصنوعی تحویل شد افزود: البته سیاست آموزش و پرورش برای دو سال اخیر تحویل یک هزار زمین چمن مصنوعی به مدارس کشور بود که تعداد قابل توجهی انجام شده است؛ این برنامه‌ ادامه‌دار خواهد بود.

وی تاکید کرد: در پروژه‌های در دست اجرا هم هر کجا که امکانش باشد و زمین مناسب در اختیار باشد حتما برای موضوع ورزش دانش‌آموزی که بسیار پراهمیت است، سالن‌های ورزشی از ۲۰۰ متر به بالا «۴۶۰ متر و ۸۷۰ متر» متناسب با جمعیت دانش‌آموزشی طراحی‌ و اجرا می‌کنیم و در مناطقی که با ابعاد زمین کمتر مواجه باشیم، زمین چمن مصنوعی ساخته می‌شود.

در ادامه این برنامه بازدید از زمین چمن مصنوعی، معاون وزیر از چند پروژه‌های نیمه‌کاره آموزش و پرورش تویسرکان با حضور مدیرکل نوسازی همدان، نماینده مردم تویسرکان و فرماندار و رئیس آموزش و پرورش این شهرستان انجام شد.

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان نیز در بازدید از این پروژه‌ها به معاون وزیر با بیان اینکه جمعیت هنرستانی تویسرکان در ابتدای دولت ۲۸ درصد بوده که به بیش از ۴۰درصد رسیده است گفت: ۴۶ درصد جمعیت دانش‌آموزی تویسرکان هنرستانی هستند.

جواد اسدبیگی با اشاره به اینکه این امر در سند بنیادین تحول آموزش و پرورش مورد تاکید قرار گرفت افزود: تویسرکان در خصوص رشد جمعیت هنرستانی در استان جایگاه اول را دارد.

وی با بیان اینکه فکر کنم درخصوص ساخت‌و ساز و سیستم گرمایشی در کشور بی‌نظیر باشیم افزود: هشت مجتمع فرهنگی و ورزشی خیرساز با ظرفیت ۵۴ کلاس درس در شهرستان تویسرکان داریم.

محمدحسین مرادی، مدیرکل نوسازی استان همدان هم در این بازدید در پاسخ خبرنگاران در خصوص پروژه مقدم که در خیابان باهنر نیمه‌کاره رها شده گفت: این پروژه تا امروز پروژه ما نبوده است، باید با آقای مفتح و مسوولان شهرستان راجع این پروژه تصمیم‌گیری کنیم.

انتهای پیام/89010

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون وزیر آموزش و پرورش رئیس آموزش و پرورش تویسرکان آموزش و پرورش نیمه کاره پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.    مجید فدوی روز پنج شنبه افزود: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.   وی ادامه داد: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به صورت متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.   رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با مشارکت خیران و اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس در یک سال گذشته بازسازی شدند.   فدوی سر و سامان دادن به ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، توجه ویژه به حوزه تربیت بدنی و نصب ۶ چمن مصنوعی را از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش گناباد در این مدت برشمرد.   کلاس های هوشمند فرصت های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می کند فناوری های جدید را بهتر فرا بگیرند و در مجموع در ارتقاء بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری آنان نقش مهمی دارند.   از مجموع ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش آموز که در ۹۱۱ کلاس درس و ۲۲۴ مدرسه در مناطق شهری و روستایی گناباد شاغل به تحصیل هستند، ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه هستند.   هشت هزار و ۸۳۶ نفر از دانش آموزان در مدارس دولتی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در مناطق روستایی، ۹۲۷ نفر در مدارس شاهد و بقیه در مدارس استثنایی و غیرانتفاعی به تحصیل اشتغال دارند.   مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان
  • گلایه متقاضیان نهاوندی از تاخیر در تحویل زمین و خودرو طرح جوانی جمعیت