Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@11:58:08 GMT

علیرضا بیرانوند در جام حذفی نیمکت نشین شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۹۶۳۳

علیرضا بیرانوند در جام حذفی نیمکت نشین شد

ترکیب تیم فوتبال آنتورپ مقابل لوویر در جام حذفی بلژیک اعلام شد و علیرضا بیرانوند در این بازی نیمکت نشین است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال آنتورپ در جام حذفی بلژیک به مصاف لوویر می رود. برخلاف بازی های گذشته در این مسابقه علیرضا بیرانوند در ترکیب اصلی تیمش نیست.

این بازی از ساعت ۲۰:۳۰ آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آنتورپ علیرضا بیرانوند آنتورپ علیرضا بیرانوند لژیونر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان مهدی طارمی کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!

به گزارش ورزش سه پرسپولیس در شرایطی به اراک سفر خواهد کرد که به احتمال زیاد علیرضا بیرانوند همراه تیمش نخواهد بود.
بیرو که از دوشنبه در تمرینات پرسپولیس حاضر شده دوره توانبخشی را آغاز کرده تا  مچ دست آسیب دیده اش را بعد از حدود سه هفته در گچ ماندن تقویت کند.از آنجایی که بیرانوند هنوز تمرینات دروازه بانی‌اش را آغاز نکرده به احتمال قوی به اراک سفر نخواهد کرد و برای دیدار با سپاهان آماده می شود.
در چنین شرایطی امیرضا رفیعی 22 ساله فرصت این را دارد  تا برای چهارمین مسابقه متوالی و پنجمین بار در این فصل در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود.
رفیعی تاکنون چهار بازی برای پرسپولیس انجام داده که هر چهار مسابقه در لیگ برتر و سه تای آن در شهرستان بوده و البته در تمام آنها موفق به ثبت کلین شیت شده است.این بار اما او در جام حذفی چالشی متفاوت را تجربه خواهد کرد که یک اشتباه منجر به حذف تیم خواهد شد و می تواند هر آنچه رشته را به یکباره پنبه کند اما چنانچه از این میدان سربلند بیرون بیاید به مقبولیت و محبوبیتش نزد هواداران خواهد افزود.

در عین حال حضور در مسابقه جام حذفی یک چالش دیگر هم برای او به دنبال خواهد داشت و اینکه شاید بازی به پنالتی کشیده شود که در این صورت  باید دید او در ضربات پنالتی هم جسارت و مهارت لازم برای برنده کردن تیمش را خواهد داشت یا در این بخش غیبت بیرانوند به چشم می آید.
از سوسی دیگر این بازی برای رفیعی می تواند یک اتفاق ویژه دیگر هم به همراه داشته باشد و آن رویارویی با احمد گوهری است؛ دروازه بانی که سال گذشته یک فصل تمام کنارش تمرین کرد و بعد از او دروازه‌بان سوم بود اما حالا گلر اصلی ایرالکو به حساب می آید.آنها در طول یک سال حضور کنار هم ارتباط بسیار خوبی با یکدیگر داشتند و احتمالا در اراک رویارویی صمیمانه و گرمی با هم خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • عکس| اولین تصویر بیرانوند بدون گچ دست!
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏