Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت ورامین با انتقاد از مشکلات دو کارخانه بزرگ ورامین گفت: آیت الله رئیسی برای حل مشکلات کارخانه قند و کارخانه شیر وارنا هیئت ویژه منصوب کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، پیش از ظهر امروز در جریان بازدید مهندس پرنیان مدیر عامل شهرک های صنعتی استان تهران از دو شهرک صنعتی خیرآباد و سالاریه ورامین حجه الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در جمع خبرنگاران گفت: به مدت چهل هفته به دیدار تولید کنندگان رفته ام و دست تولید کنندگان را با این شرایطی که همه مشکلات اقتصادی دارند،  می بوسم  که به فکر جنگ با دشمن قدّار و مستکبر هستند و نمی گذارند چرخ اقتصاد و اشتغال لنگ بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تقدیر از برخی از مسئولین در حمایت از تولید گفت: از فرمانده سپاه و فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات ورامین تقدیر می کنم که  با تمام توان از رونق تولید در شهرستان حمایت کردند.


حجه الاسلام محمودی بار دیگر مسئله جاده نامناسب شهرک صنعتی سالاریه را مطرح کرد و با انتقاد از مسئولان اظهار داشت:گوش شنوایی برای ترمیم و اصلاح جاده شهرک صنعتی سالاریه نیست و من واقعا از تولیدکنندگان و کارگران خجالت می کشم آقایان مسئول از اتاق های خود بیرون بیایید و بداد تولید و کارگر برسید این وضعیت زیبنده حمایت از تولید در ورامین نیست.


عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران در خصوص وضعیت شهرک صنعتی خیرآباد هم بیان کرد: آب شرب در شهرک صنعتی خیرآباد نداریم و 700 واحد صنعتی آن بعضا گاز ندارند چه کسی پاسخگو است؟ این حمایت از تولید است؟از  اصحاب رسانه که حلقه وصل مردم و مسئولین هستند درخواست دارم ویژه به این مسائل بپردازند.


وی افزود: امیدوارم استاندار تهران را در شهرک صنعتی خیرآباد ببینم برخی ها برای انتشار اخبار خوب، مانند تولیدات و محصولات ورامین نیستند و کارشکنی می کنند. فقط دنبال انعکاس اخبار نامناسب و نامتعارف از ورامین هستند زحمات تولید کنندگان و کارگران ورامینی را نشر دهید تا جاهای دیگر ورامین را به عنوان شهر قتل و غارت معرفی نکنند.


امام جمعه موقت ورامین در پایان با اشاره به وضعیت دو کارخانه قدیمی و بزرگ ورامین گفت: از آیت الله رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه درخواست دارم، هیئت ویژه ای جهت حل مشکلات و راه اندازی مجدد دو کارخانه بزرگ قند و وارنا ورامین تعیین کنند تا انشاالله این دو واحد بزرگ احیا و شروع به کار مجدد نمایند.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرک صنعتی خیرآباد ورامین شهرک صنعتی سالاریه ورامین حجت الاسلام محمودی آیت الله رئیسی شهرک صنعتی خیرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۹۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مرتضی علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت در  قالب سفر هیات دولت به استان سمنان ، واحد تولیدی زرین بافت مهربان تولید کننده کیسه‌های پروپیلن ساده تک رشته‌ای و چند رشته‌ای با سرمایه گذاری حدود ۶۸ میلیارد تومان و اشتغال ۵۵ نفر را در شهرک صنعتی جنت آباد ایوانکی را افتتاح کرد.
همچنین با حضور وزیر صمت واحد تولیدی پاسارگاد صنعت باطری تولید کننده انواع جعبه باطری در شهرک صنعتی گرمسار هم به بهره برداری رسید.
این واحد با اعتبار ۶۶ میلیارد تومانی و اشتغال زایی ۶۰ نفر و ظرفیت تولید ۲ هزار تن جعبه باطری در شهرک صنعتی گرمسار آغاز به کار کرد.
وزیر صمت در حاشیه افتتاح این واحد‌ها، از اجرای سیاست‌هایی برای توسعه کمی و کیفی صنعت و راه اندازی واحد‌های راکد با توجه به شعار سال و تاکید بر مشارکت مردمی با عنوان جهش تولید خبر داد و گفت: وزارت صمت برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی در کنار آنان است
مرتضی علی آبادی با بیان اینکه سمنان از استان‌های صنعتی و پیشرو در کشور است افزود: در این سفر طرح‌های ویژه حمایت از واحد‌های صنعتی با دستور رئیس جمهور اجرا خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت‌ خالی شهرک‌های صنعتی خوزستان برای رشد کسب و کارها
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • تولید سالانه ۴۰ هزار تن ورق و فویل آلومینیومی در رزن 
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • تولید ۱۲۰ هزار تن گندم و ۵۰ هزار تن جو در ورامین
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است
  • آزادسازی ۹۰ هکتار زمین راکد در شهرک‌های صنعتی استان تهران
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و تقویت اشتغال در استان تهران است
  • توسعه طرح‌های اقتصادی نیازمند حل مشکلات زیرساختی است