Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نبیان عصر سه‌شنبه در بازدید از کارهای تکمیلی و تجهیز طرح ملی احداث بیمارستان ٩۶ تختخوابی شهرستان تکاب با بیان این ‌که بیمارستان مجهز شهرستان تکاب جوابگوی نیازهای بخش سلامت و درمان جنوب آذربایجان‌غربی است، افزود: این مجموعه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت تجهیز و آماده‌سازی تحویل موقت داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: روند تکمیل این طرح بیمارستانی امسال با مدیریت منابع و استفاده بهینه از ظرفیت‌های بین‌بخشی سرعت خوبی گرفته است. 

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در حاشیه این بازدید گفت: پروژه احداث بیمارستان ٩۶ تختخوابی شهرستان تکاب در زمینی به مساحت سه هکتار احداث شده و پیش‌بینی می‌شود با مساعدت و همکاری وزارت بهداشت، درمان  و آموزش پزشکی در تجهیز بخش‌های گوناگون بیمارستان، در آینده نزدیک شاهد افتتاح کامل این طرح باشیم. 

سید محسن حمزه‌لو بیان کرد: این طرح در ابتدا با هدف احداث ۶۴ تخت بیمارستانی آغاز شد، اما با توجه به نیازهای بهداشتی و درمانی منطقه در یکسال گذشته این ظرفیت به ٩۶ تخت ارتقا یافت. 

به گزارش ایرنا، معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی استان و فرماندار شهرستان تکاب از بخش‌های مختلف طرح ساخت بیمارستان ٩۶ تختخوابی شهرستان تکاب بازدید و دستور آماده‌سازی و تجهیز بیمارستان را صادر کردند.

برچسب‌ها تکاب آذربایجان غربی وزارت راه و شهرسازی ارومیه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکاب آذربایجان غربی وزارت راه و شهرسازی تکاب آذربایجان غربی وزارت راه و شهرسازی ارومیه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور بیمارستان ٩۶ تختخوابی آذربایجان غربی راه و شهرسازی شهرستان تکاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان اردبیل نیازمند احداث ۸۱۴ کیلومتر بزرگراه است

علی یوسف زاده اظهار کرد: با توجه به اینکه توسعه همه جانبه استان اردبیل، بدون توسعه زیر ساخت‌های آن و مهم‌تر از همه توسعه بزرگراه‌ها مقدور نیست، لذا در راستای تحقق این هدف و همچنین تردد ایمن در راه‌های استان، بر اساس پژوهش و مطالعات انجام گرفته در معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی، استان اردبیل نیازمند ۸۱۴ کیلومتر بزرگراه است.

او افزود: با توجه به شکل جغرافیایی استان اردبیل در تقسیمات سیاسی کشور، طول راه‌ها در کریدور شرقی – غربی استان حدود ۹۰ کیلومتر می‌باشد که مسیر منتهی به استان گیلان با بهره برداری از تونل شمالی حیران و در مسیر منتهی به غرب از محدوده نیر به سمت سراب تکمیل و نواقصات در این کریدور مرتفع شده و اتصال استان‌های آذربایجان شرقی و غربی به استان‌های شمالی کشور برقرار است.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل اذعان کرد: با توجه به نگاه ویژه وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم، احداث، تکمیل و توسعه پروژه‌های بزرگراهی به عنوان پیشران پیشرفت و توسعه استان در اولویت برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل قرار دارد.

یوسف زاده بیان کرد: بهره‌برداری از ۱۷ کیلومتر پروژه بزرگراهی مسیر مهم و راهبردی اردبیل به سرچم در اواخر اسفند ماه سال گذشته و آستانه سال جدید، خدمت ماندگار دیگری از راه و شهرسازی استان اردبیل به مردم عزیز و مسافرین نوروزی بود.

او گفت: این بزرگراه ۱۷۸ کیلومتری با گذر از استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و زنجان در منطقه سرچم به شریان آزادراهی کشور متصل و کوتاهترین و سریع‌ترین مسیر ارتباطی مرکز استان به پایتخت و مرکز کشور است.

معاون راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه به پروژه‌های در دست اجرای راهسازی اشاره کرد و گفت: احداث تونل دوم گردنه حیران به طول ۷۳۰ متر، احداث باند دوم اردبیل – سرچم به طول ۹۰ کیلومتر، احداث باند دوم رضی – امیرکندی و گرمی – بیله سوار به طول ۶۵ کیلومتر و احداث باند دوم پارس آباد – سربند – مشگین شهر به طول ۶۰ کیلومتر بخ عنوان پروژه‌های مهم و بزرگراهی در دست اقدام استان است.

یوسف زاده گفت: بیش از ۷۵ درصد پروژه‌های بزرگراهی در استان فعال هستند و برای تکمیل و بهره برداری از سایر پروژه‌های اولویت دار بزرگراهی و رسیدن به برنامه هدف در استان اردبیل نیازمند جذب ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار هستیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • استان اردبیل نیازمند احداث ۸۱۴ کیلومتر بزرگراه است
  • معاون درمان وزیر بهداشت: پروانه ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی تمدید نشد
  • از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟
  • پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت بیمارستان ۴۰۵ تختخوابی
  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • تجهیز ۴۰ بیمارستان خوزستان به سامانه بی‌خطرساز پسماند
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز