Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: با هماهنگی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، ۳۴۰۰ فقره تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی ارزان قیمت با سود ۹ درصد برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی اختصاص یافت.

مرتضی ضامنی در گفت و گو یی، درباره نوسازی تاکسی‌ها  اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۵ طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده کلید خورد که تا پایان سال ۹۷، تعداد۶۴ هزار و ۳۲۰ دستگاه تاکسی نوسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، در این طرح با توجه به میانگین قیمت خودرو که در حدود ۳۳ میلیون تومان و ارزش گواهی اسقاط ۵ میلیون و پانصد هزار تومان بود، بالغ بر ۵۳ هزار تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی ارزان قیمت که دولت آنها را تامین کرده بود جهت نوسازی ناوگان فرسوده توسط بانک‌های عامل پرداخت شد. 

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: از ابتدای سال ۹۹ تا مهر امسال ۴۹۳۵ تاکسی با استاندارد یورو ۴ نوسازی و تحویل متقاضیان شد و در مجموع از ابتدای طرح تا کنون ۷۳ هزار و ۶۴۵  دستگاه تاکسی نوسازی شده است و فرآیند تحویل خودرو با استاندارد یورو ۵ براساس اعلام آمادگی شرکت خودروساز، از ۱۵ آبان ماه با هدف تداوم نوسازی تاکسی‌های فرسوده دوباره از سر گرفته شد و امیدواریم در زمینه نوسازی ناوگان تاکسیرانی بتوانیم با همکاری شرکت خودروساز (ایران‌خودرو) عملکرد قابل‌قبولی در این بخش ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه اکنون ۲۲۰۰ نفر از رانندگان تاکسی اقدامات لازم برای نوسازی خودروهای خود را انجام داده اند، افزود: پیش فاکتور برای آنها صادر شده، وجه مورد نظر را پرداخت کرده و خودروهای آنها هم تحویل داده می شود، البته ۲۰۰۰ نفر از رانندگان تاکسی در انتظار صدور پیش فاکتور هستند تا بتوانند وجه مورد نظر را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: مشارکت برخی شهرداری‌ها مانند تهران، اصفهان و مشهد با ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای رانندگان این شهرها فراهم شده و رانندگان می‎‌توانند از تسهیلات بانکی استفاده کنند که تا کنون شهرداری تهران ۲۵۰۰ فقره تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی تأمین کرده است.
ضامنی با اشاره به اینکه با هماهنگی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، ۳۴۰۰ فقره تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی ارزان قیمت با سود ۹ درصد برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی اختصاص یافت، خاطر نشان کرد: در این طرح سعی شده، اولویت‌های پرداخت تسهیلات متناسب با عملکرد و تعداد تاکسی‌های فرسوده سازمان تاکسیرانی هر شهر باشد تا حداقل نوسازی تاکسی‌های فرسوده در این شهرها انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: نوسازی تاکسی های فرسوده نوسازی تاکسی ها میلیون تومانی نوسازی ناوگان ارزان قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این خودرو ۳۰ میلیون تومان ارزان شد/ جدول

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گزارش‌ها از بازار خودرو نشان می‌دهد دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۳ با کاهش ۲۰ میلیون تومانی، یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان قیمت خورد.

دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۲ اما با کاهش ۳۰ میلیون تومانی، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

راناپلاس مدل ۱۴۰۳ در حدود ۱۵ میلیون تومان ارزان شد و ۶۵۰ میلیون تومان به فروش رفت. اما راناپلاس مدل ۱۴۰۲ در بازار با کاهش ۱۵ میلیون تومانی، ۶۲۰ میلیون تومان است. همچنین ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۳ در بازار ۴۵۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

مشروح گزارش درباره وضعیت بازار خودرو را (اینجا) بخوانید.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897433

دیگر خبرها

  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • حضور پررنگ مردم برای نوسازی بافت‌های فرسوده همزمان با پرداخت تسهیلات
  • ۵۹ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در دشتستان مقاوم سازی شد
  • صرفه‌جویی ۱۵۲ میلیون دلاری در پرداخت یارانه سوخت با اسقاط خودروهای فرسوده در سال ۱۴۰۲
  • ۷۰ درصد تاکسی های قزوین فرسوده هستند
  • امضای توافقنامه جایگزینی ۲۰۰۰ خودروی برقی مدیران خودرو با تاکسی‌های فرسوده شهر تهران
  • جایگزینی ۲ هزار خودروی برقی با تاکسی‌های فرسوده
  • جایگزینی ۲۰۰۰ خودروی برقی با تاکسی‌های فرسوده
  • این خودرو ۳۰ میلیون تومان ارزان شد/ جدول