Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: تعداد ۸۱ طرح صنعتی و معدنی از ابتدای سال ۹۹ تا پایان آذرماه با سرمایه گذاری بیش از ۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

داوود شهرکی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: از ابتدای  سال ۹۹ تا پایان آذرماه  تعداد ۸۱ طرح صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده که موجب اشتغال زایی به میزان بالغ بر  ۸۰۰ نفر شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد : عملیات احداث تعداد ۱۰ طرح متوسط و بزرگ صنعتی در سطح استان با پیشرفت ۱۵ تا ۸۵ درصدی در حال انجام می باشد که  تا پایان امسال بخشی از این طرح ها به بهره برداری خواهند رسید و بخش دیگری از این طرح ها در نیمه اول سال آینده افتتاح می شوند.

وی افزود: طرح های مهم و بزرگی در استان در حال انجام است که می توان به عملیات احداث کارخانه طلا در شهرستان تفتان، به فراخوان گذاشته شدن جذب سرمایه گذار جدید در معدن و ایجاد صنایع معدنی در زمینه طلا و مس در شهرستان میرجاوه که انشاءالله در اوایل اسفندماه سرمایه گذار اجرای طرح مشخص خواهد شد و معدن بزرگ مس در شمال استان که در تلاش به جهت مشخص نمودن سرمایه گذار در این محدوده بزرگ معدنی هستیم، اشاره کرد . 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه استان در مسیر توسعه مناسب قرار گرفته و امیدواریم با سرمایه گذاری هایی که انجام شده یا در آینده  اجراخواهد ،  ظرفیت خوبی به اشتغال و سرمایه گذاری و رونق استان افزوده شود . 

وی تصریح کرد: نگاه و توجه ما در جذب سرمایه گذار ، سرمایه گذاری در پروژه های بزرگ است و سرمایه گذاری هایی که موجب توسعه و رونق بخش های صنعت ، معدن و تجارت و ایجاد اشتغال در سطح استان شود، خصوصا سرمایه گذاری در ایجاد و توسعه زیر ساختها را حمایت می کنیم. 

خبرگزاری بازار/

برچسب ها: سازمان صمت ، شهرکی ، طرح صنعتی ، طرح معدنی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000MMQ

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سازمان صمت شهرکی طرح صنعتی طرح معدنی سیستان و بلوچستان سرمایه گذاری معدن و تجارت سرمایه گذار بهره برداری طرح صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، مدیران شهرداری شیراز در سومین بازدید شبانه از طرح‌های بزرگ عمرانی، سراغ طرح‌های آکواریم و پارک آبی شیراز رفتند.
در شیراز بیش از ۴۰ طرح عمرانی بزرگ به صورت شبانه روزی در حال اجراست تا زودتر از موعد به بهره برداری برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است