Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی مصداق امر به معروف است، گفت: توجه به پیوست های فرهنگی در امور اقتصادی ضروری است.

 فرهاد دلق پوش صبح سه شنبه در جلسه تخصصی شورای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به اهمیت توجه به اشتغالزایی با توجه به شرایط جامعه، اظهار کرد: ایجاد اشتغال و پویایی اقتصادی گیلان یکی از مصادیق امر به معروف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به موضوع بازرسی و نظارت و تأمین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم اشاره کرد و گفت: این بخش نیز از موارد امر به معروف و نهی از منکر است.

دلق پوش با بیان اینکه علاوه بر اینکه در این زمینه دارای وظایف سازمانی هستیم و علاوه بر آن همه این موارد از اصول اسلامی است و در واقع به صورت عملی به امر به معروف و نهی از منکر توجه شده است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال و رفاه اجتماعی برای شهروندان از وظایف برون سازمانی است، ادامه داد: تلاش می‌شود تا در راستای رعایت کرامت انسانی نیز عملکرد مناسبی داشته باشیم.

رئیس سازمان صمت گیلان در ادامه با بیان اینکه نیازمند نگرشی جدید برای افزایش انگیزش در همه امور هستیم، گفت: نیازمند این هستیم که برای هر کار و فعالیت اقتصادی پیوسته و الگوی فرهنگی داشته باشیم.

برچسب ها: فرهاد دلق ، سازمان صمت ، پیوست فرهنگی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000MMG

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سازمان صمت پیوست فرهنگی امر به معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۰۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ خضر فقیه ظهر دوشنبه در تجمع اعضای این مجموعه که در پی حمایت از اقدام غرورآفرین سپاه در عملیات (وعده صادق) برگزار شد، گفت: اهداف مجمع رهروان امر معروف و نهی از منکر استان بوشهر اهدافی مردم پایه و عمومی به شمار می‌آید که شایسته است در راستای بهتر اجرا شدن آن مقامات قضائی حمایت خود را از این مجمع افزایش دهند.

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر توجه مسئولین ذیربط را به مسائل فرهنگی بسیار مهم دانست و تصریح کرد: تجمعات مردمی در حمایت از اقدام غرورآفرین سپاه در عملیات وعده صادق نشان دهنده حضور و مشارکت مردم در اقدامات فرهنگی است.

وی در پایان با اشاره به اقدامات شاخص این مجمع در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد: پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی، پیگیری مطالبات مردمی، اقدامات فرهنگی متعدد، فعالیت در فضای مجازی و زمینه‌سازی برای اشتغال جوانان برخی از اقدامات شاخص این مجمع محسوب می‌شود.

کد خبر 6085423

دیگر خبرها

  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • کاهش تولید علوفه در کشور بر اثر کمبود بارش ها
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • آیا به بی‌ حجابی باید پاسخ فرهنگی داد ؟