Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران با صدور پیامی؛ با صدور پیامی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و گرامیداشت مقام مادر، نقش زنان را در جامعه اساسی و ارزشمند بیان و از خدمات و تلاشهای زنان در عرصه های مختلف تقدیر کرد. ‎

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، متن کامل این پیام به شرح زیر است:  

بسمه تعالی

حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها )؛ بانوی بی مانند خلقت و اسوه تمام عیار حیا، تقوی و عفت و ام الائمه؛ والاترین معیار برای زنان در جهت شکل دادن جامعه ای متعالی از طریق تحکیم بنیان خانواده با ابتناء بر آموزه های بی بدیل اخلاق است و میلاد بزرگ بانوی عالم؛ فرصتی مغتنم برای ستایش و تجلیل از زنان و مادرانی است که در بالاترین نقطه این تاثیرپذیری با الگو قرار دادن حضرت صدیقه کبری (س)، همسران و فرزندان خود را برای گام نهادن در راه پر فضیلت پاسداری از کیان دین و ولایت و پوشیدن تشریف و لباس زرین شهادت تایید و تشویق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنان بزرگوار و فداکار ایران اسلامی امروز نیز در صحنه های مختلف کار و اشتغال و تولید و فعالیت های علمی و مدیریتی همچنان به وظایف و رسالت خطیر خود عمل می کنند و نقش و حضوری ارزشمند و موثر در بخش های مهم کشور دارند.

حضرت فاطمه زهرا (س)، عطیه ای الهی است که درکِ ابعاد و ژرفای شخصیت بی نظیر و دریای  فضایل آن بانوی دوعالم در ادراک و توان ما نیست، لذا شایسته است که با مطالعه در عمق و جوانب گهربار حیات و شخصیت فاطمه زهرا و پیروی از آموزه ها و الگوهای آن انسان الهی، زندگی خود را با پیوند زدن به منش و سیره فاطمی تعالی ببخشیم.

اینجانب ولادت دخت مکرم نبی گرامی اسلام، حضرت فاطمه زهرا ( س ) و میلاد حضرت امام خمینی (ره) را به تمامی مادران و بانوان سرافراز ایران اسلامی، به ویژه بانوان غیور استان مازندران تبریک و تهنیت عرض می نمایم و برای همه بانوان بزرگوار؛ عزت، سربلندی و بهروزی از آستان خداوند قادر متعال مسالت دارم.

احمد حسین زادگان  

استاندار مازندران  

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پیام استاندارمازندران بمناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا س زن و حضرت فاطمه زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی

علی آهنی در گفت و گو با خبرنگار مهر ابراز کرد: اردوی تیم ملی پاراتکواندو زنان ایران در حال برگزاری است و یکی از بانوان قمی نیز در این اردو حضور دارد.

رییس هیات تکواندو استان قم افزود: مرضیه نصراللهی پاراتکواندو کار قمی است که در اردوی تیم ملی پاراتکواندو جمهوری اسلامی ایران حضور دارد.

وی ادامه داد: تیم ملی پاراتکواندو زنان ایران خود را برای حضور موفق در رقابت های قهرمانی آسیا آماده می کند.

آهنی یادآور شد: مسابقات پاراتکواندو قهرمانی زنان آسیا از ۲۹ اردیبهشت جاری تا دوم خردادماه آینده در کشور ویتنام برگزار می شود.

وی افزود: مرضیه نصراللهی نماینده وزن ۶۵+ کیلوگرم کشورمان در آن رقابت ها خواهد بود.

کد خبر 6085440

دیگر خبرها

  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال بانوان جوان ایران مقابل ترکمنستان
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • تکلیف دومین «عروسک‌خونه» در برج میلاد روشن می‌شود
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی