Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدباقر گلپایگانی استاد حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با اشاره به اهداف استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در تضعیف جبهه مقاومت و ایجاد اختلاف میان مسلمانان، اظهار داشت: مسئله فلسطین و موضاعاتی که به جبهه مقاومت و رژیم صهیونیستی منتهی می گردد ریشه در صدر اسلام دارد؛ استکبار جهانی به همراه ایادی خود در منطقه از ابتدا جنگی را بر علیه اسلام و مسلمین آغاز نمودند و به طور مشخص قرآن ، پیامبر خدا و مقدسات اسلام را نشانه گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: رژیم صهیونیستی با حمایت و پشتیبانی استکبار جهانی سعی در ایجاد اختلاف و فاصله در میان امت اسلامی بوده است، البته علما ، اندیشمندان و اهل قلم در طول این سال ها هشدارهای لازم را پیرامون ارتباط با رژیم صهیوینستی و هرگونه آسیب احتمالی را به امت و جهان اسلام اعلام کرده اند.

وی ادامه داد: جهان عرب با مواضعی دقیق و جدی نسبت به این مسائل واکنش نشان دهد، کنفرانس ها و همایش های متعددی پیرامون وحدت و مقاومت ، فلسطین و قدس و دیگر  موضوعات جهان اسلام انجام گرفته است که نشان از اهمیت این موضوع می باشد تا امت اسلامی از مسیر اصلی خود خارج نگردد .

وی در پایان با اشاره به آیه (139) سوره مبارکه آل عمران که می فرماید : «سست و غمگین نگردید زیرا شما برترید، اگر ایمان داشته باشید»، تاکید کرد: گروه های مقاومت مقتدرانه و با استعانت و توکل بر خداوند متعال و نیز رهنمود های مقام معظم رهبری موانع بسیاری را از میان برداشته است که با فضل الهی پیروزی و نصرت نهایی از آن امت اسلامی خواهد بود و رژیم صهیونیستی به زودی از صحنه روزگار محو خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی اطراف خیابان وسط نوار غزه را موانع بتنی چیده است

به گزارش خبرآنلاین، در پی حملات نیروهای مقاومت به نیرو و خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی در خیابان فوق‌الذکر، ارتش این رژیم نسبت به بتن‌ریزی در اطراف آن اقدام کرد تا از تجمعات سربازان خود در این خیابان که از مرزهای شرقی غزه تا خیابان ساحلی الرشید در غرب این باریکه امتداد دارد، حفاظت کند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت خبری المیادین، این منبع میدانی در غزه گزارش کرد رژیم صهیونیستی با حملات توپخانه‌ای و حضور هواپیماهای جاسوسی خود در حریم هوایی غزه، به دنبال افزایش مساحت منطقه امنیتی در دو طرف این خیابان است.

به گفته این منبع، مساحت منطقه امنیتی در دو طرف خیابان تقریباً ۳ کیلومتر است.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898093

دیگر خبرها

  • القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را به هم ریخت
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله مؤثر با هر گونه اجحاف به کشورهای اسلامی
  • توصیف دقیق عملیات وعده صادق از زبان رهبر انقلاب
  • رئیسی در پاکستان : رژیم صهیونیستی از اختلافات میان کشورهای اسلامی سوءاستفاده می‌کند
  • رژیم صهیونیستی اطراف خیابان وسط نوار غزه را موانع بتنی چیده است
  • جنگ را در جبهه شمالی باخته‌ایم
  • ثمره مقاومت هوشمندانه در جنگ با تل‌آویو
  • بررسی آینده رژیمِ صهیونیستی در مستند «خراش»
  • اگر اسرائیل تصمیم اشتباه دیگری بگیرد، نامی از او باقی نخواهد ماند