Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر فیلم «شیشلیک» گفت: به نظر من این برچسب‌هایی که روی فیلم می خورد، من شخصا در هر فیلمی که به عنوان بازیگر در من آدرنالین ترشح کرده و مرا به وجد بیاورد را بازی می کنم و زیاد اهل دسته بندی آثار نیستم، من کار خودم را انجام می دهم، برای من مهم است که وقتی از خواب بیدار می شوم برای ایفای آن نقش بی تاب باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وحید رهبانی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون فیلم سینمایی «شیشلیک» گفت: من هنوز چیز خاصی ندارم که درباره فیلم بگویم زیرا معتقدم که فیلم باید خودش حرفش را بزند، باید دید که بازخوردها نسبت به این فیلم چگونه است، به شخصه از حضور در این فیلم راضی و خوشحال هستم زیرا بعد از مدت‌ها در سینما حاضر شدم و به هر حال کمی هم ناراحتم که نقشم در شیشلیک نسبت به نسخه اصلی کوتاه تر شده است. 

وی درباره نقش خود در فیلم «شیشلیک» اضافه کرد: این تفاوت که در فیلم شیشلیک در نقش من بود را دوست دارم، به نظر من بهتر است که هر بازیگری در هر اثر نقشی متفاوت ارائه کند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از جشنواره فیلم فجر اینجا کلیک کنید شیوه بلیت‌فروشی سینما‌های مردمی در جشنواره فیلم فجر ۳۹ اعلام شد برای دریافت برنامه کلیه سینماهای مردمی اینجا کلیک کنید

بازیگر فیلم «شیشلیک» درباره بازی در فیلم سینمایی «مصلحت» اضافه کرد: هنوز فیلم «مصلحت» را ندیدم، اما تا آنجا که می‌دانم تعریف‌های زیادی از فیلم شده و منتقدان نظرات مثبتی در قبال آن ارائه داده اند. مردمی که فیلم را دیده اند از اثر تعریف کرده اند و من هم امیدوارم که کار خوبی از آب درآمده باشد.

وی درباره معیار حضورش در دو فیلم خود در جشنواره فیلم فجر اضافه کرد: هیچ اصراری برای بازی در آثار سیاسی ندارم. شخصا  هر فیلمی که به عنوان بازیگر در من آدرنالین ترشح کرده و مرا به وجد بیاورد را بازی می کنم و زیاد اهل دسته بندی آثار نیستم، من کار خودم را انجام می دهم، برای من مهم است که وقتی از خواب بیدار می شوم برای ایفای آن نقش بی تاب باشم. 

بازیگر فیلم سینمایی «شیشلیک» درباره ما به ازای کاراکترش در این فیلم اضافه کرد: من به هیچ وجه دنبال ما به ازای نقشم نیستم و نمی دانم چه گمانه زنی هایی درباره آن می شود، به هیچ وجه اهل ساخت ما به ازا در یک کاراکتر نیستم. به نظر من این کاراکتر ما به ازای هیچکس نیست. 

رهبانی درباره کم کاری خود در بازیگری خاطرنشان کرد: من همیشه دوست دارم کم کار باشم، دوست دارم وقتم را برای خودم هم بگذارم، این نیست که همه کارها را رد کنم اما دوست دارم گزیده کار باشم، هیچ وقت به بازیگری به عنوان یک شغل نگاه نمی کنم زیرا شغل من هم نیست و برایم یک مکاشفه است. 

انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره فیلم فجر اخبار سینما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا جشنواره فیلم فجر اخبار سینما جشنواره فیلم فجر دوست دارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های کوتاه استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛  در این مجموعه می‌توانید خبر‌های زیر را ببینید:
- محفل انس با قرآن کریم در روستای ایل بیگی
- ایجاد ۵ هزار فرصت شغلی در کوهرنگ
- بازدید فرماندار لردگان از ایستگاه‌های مستقر نوروزی
- بررسی معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار از روند ساخت بازارچه ویژه بانوان در سفیدشت
- بررسی نحوه خدمات رسانی به میهمانان نوروزی در سفیدشت
- تصاویر شکوفه‌های بهاری بادام در روستای جغدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • شکست تیم وحید شمسایی مقابل مراکش
  • معرفی دیوان جمال الدین عبدالرزاق اصفهانی در «کیمیای کلمات»
  • تفسیر کوتاه آیه شانزدهم طرح مسطورا توسط رئیس اداره تبلیغات گناوه
  • بازگشایی ورودی تکیه دولت به کاخ گلستان
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • شجاع کوتاه نمی‌آید، حتی در عشق آباد! (عکس)
  • آمادگی شگفت‌انگیز کاپیتان پرسپولیس در سال نو
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • تفسیر کوتاه آیه ۸۱ سوره اسراء
  • خبر‌های کوتاه استان چهارمحال و بختیاری