Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@13:45:47 GMT

مشکلات مالی پاشنه آشیل پاس همدان

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۱۸۸۷

مشکلات مالی پاشنه آشیل پاس همدان

به گزارش ایرنا، بازی پاس و شهدای بابلسر متفاوت از هفته‌های قبل، روز وفاق و همدلی هواداران و اعضای تیم بود که با برد جانانه و دلچسب شاگردان پاشازاده همراه شد.

روزی که پاس جهش مطلوبی در جدول رده‌بندی لیگ ۲ داشت و نشان داد صلابت یک تیم مدعی را دارد.

تفکرات هوشمندانه مهدی پاشازاده اجازه قدرتنمایی را به حریف نداد و بازی زیبا و دلپسند شاگردانش یک برد قاطع را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین اقتدار فنی و فوتبالی باعث شد هواداران مسرور از پیروزی، یکصدا «امیر عظیمی» مدیرعامل باشگاه و «مهدی پاشازاده» سرمربی تیم و بازیکنان را تشویق کنند.

هر چند این برد، عروسی را به کوچه پاس آورد اما نگرانی همچنان در سیمای سرمربی پاس موج می‌زند، البته این نگرانی نه بابت مسایل فنی، تاکتیکی و نتیجه گیری تیم پاس؛ بلکه تزریق منابع مالی است که این روزها پاشازاده و شاگردانش با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

هر چند این برد، عروسی را به کوچه پاس آورد اما نگرانی همچنان در سیمای سرمربی پاس موج می‌زند، البته این نگرانی نه بابت مسایل فنی، تاکتیکی و نتیجه گیری تیم پاس؛ بلکه تزریق منابع مالی دغدغه‌ای است که این روزها پاشازاده و شاگردانش با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

انتظاری به حق که می‌طلبد مسوولان اجرایی در برابر تعهدی که به تیم دارند، فعل خواستن را صرف کنند.

این تیم پس از شروع پرنوسان در لیگ ۲، حالا با گذشت هفت هفته شرایط منسجم و هارمونی را به لحاظ فنی و تاکتیکی به دست آورده و انتظار دارد مسوولان به وعده‌های خود عمل کنند.

آنطور که پیدا است امیر عظیمی مدیرعامل باشگاه پاس توان پرداخت تمامی هزینه‌ها را ندارد و او نیز از مسوولان اجرایی استان همدان خواسته تا وضعیت را تعیین تکلیف کنند.

عظیمی تاکنون بیش از یک میلیاردتومان صرف مخارج تیم پاس کرده و اینکه بتواند در ادامه تمامی هزینه‌های تیم را به صورت شخصی تامین کند، امکان پذیر نیست.

سابقه حضور عظیمی در تیم پاس طی سال‌های اخیر نشان می‌دهد که او هر زمان که پاس در تنگنای مالی قرار داشته، این تیم را مورد حمایت قرار داده است و حالا دغدغه‌های مالی سبب شده که این بار وی انتظار همراهی و مشارکت مسوولان برای رسیدگی به این مشکلات را داشته باشد.

پرداخت درصدی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی همان قدر ضروری است که تعیین تکلیف وضعیت بدهی‌های باشگاه دارای اهمیت است.

فدراسیون فوتبال نسبت به تسویه بدهی‌های مالی تیم پاس اولتیماتوم داده و مشخص نیست که در هفته هشتم لیگ ۲ اجازه حضور تیم پاس برای ادامه مسابقات داده شود.

بدهی پاس در کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت حدود سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است که باید درصدی از این بدهی‌ها تسویه شود.

پرداخت این بدهی‌ها نیز موجی از نگرانی را ایجاد کرده چرا که بی‌توجهی به دستور فدراسیون چه بسا منجر به محرومیت پاس از حضور در ادامه مسابقات لیگ ۲ شود.

برچسب‌ها فوتبال همدان فدراسیون فوتبال ایران پاس همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال همدان فدراسیون فوتبال ایران فوتبال همدان فدراسیون فوتبال ایران پاس همدان اخبار کنکور بدهی ها تیم پاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۱۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که هواداران استقلال بی‌صبرانه منتظر حل مشکلات و موانع موجود بر سر راه واگذاری این باشگاه به ارگانی غیر از وزارت ورزش هستند تا مشکل مالکیت مشترک سرخابی ها حل شده و مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کنند، ظهر امروز خبری در خصوص پنجره نقل و انتقالاتی آبی‌ها منجر به نگرانی‌های جدیدی در این خصوص شد.

داستان از این قرار است که نام استقلال یک بار دیگر در سایت فیفا درج شده است. سامانه‌ای که هر دوشنبه‌ها به روز رسانی شده و نام تیم‌هایی که پنجره نقل و انتقالاتی آنها در سرتاسر دنیا بسته شده، ثبت می‌شود. آبی‌ها که چند ماهی را درگیر بدهی خود به دستیاران ریکاردو ساپینتو بودند، حالا یک مرتبه دیگر با مشکل مشابهی مواجه شده‌اند، آن هم در شرایطی که زمان زیادی تا ضرب الاجل تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرداخت بدهی های باشگاه ها باقی نمانده است.

در این سامانه آمده است که پنجره نقل و انتقالاتی استقلال برای سه دوره بسته شده است. موضوعی که البته قابل حدس بود و چندان باعث نگرانی آبی‌ها نخواهد شد چرا که باشگاه استقلال مدت‌هاست درگیر پرونده مربوط به سانتاکلارا پرتغال بوده و برای پرداخت طلب خود به این باشگاه، رایزنی‌های لازم را با فیفا و فدراسیون فوتبال ایران انجام داده است.

در جریان انتقال محمد محبی به استقلال و از آنجایی که مدیران وقت آبی‌ها نتوانستند طلب خود به سانتاکلارا را در به موقع پرداخت کنند، آبی‌ها با شکایت این باشگاه پرتغالی مواجه شدند که در نهایت نیز دادگاه عالی ورزش حکم به محکومیت ۵۰۰ هزار یورویی استقلال داد و این تیم نیز تا یازدهم فروردین برای پرداخت آن زمان دارد تا بتواند مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کند.

مدیران استقلال و در صدر آنها علی خطیر، از ماه‌ها قبل در پی پرداخت طلب خود به باشگاه پرتغالی بودند و در این خصوص نیز تمهیدات لازم را اندیشیده‌اند. مدیرعامل آبی‌ها شخصاً راهی سوئیس شده بود تا بتواند فیفا را مجاب کند که 300 هزار یورو از محل مطالبات استقلال نزد فدراسیون جهانی فوتبال را به حساب باشگاه سانتاکلارا پرداخت کند.

از سوی دیگر نیز استقلال و فدراسیون فوتبال به توافق رسیده اند که فیفا ۲۰۰ هزار یورو دیگر از مطالبات فدراسیون را برای تکمیل ۵۰۰ هزار یورو بدهی آبی‌ها به باشگاه پرتغالی پرداخت کند و در سمت مقابل نیز استقلال این مبلغ ۲۰۰ هزار یورو را از مطالبات خود نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران برگرداند.

این راهکاریست که علی خطیر و مدیران استقلال برای پرداخت بدهی سانتاکلارا از قبل اندیشیده بودند و گفته می‌شود کارهای مربوط به آن نیز در شرف پایان است تا بدین ترتیب استقلال نگرانی بابت بسته شدن پنجره خود نداشته باشد. در نهایت باید گفت که روال اداری و بانکی پرداخت ۵۰۰ هزار یورو به حساب سانتاکلارا باقی مانده تا علاوه بر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال، این تیم بدهی قطعی خارجی نیز نداشته باشد تا بدین ترتیب آنها مشکلی در راه کسب مجوز حرفه‌ای نداشته و پس از دو سال غیبت، بتوانند در بالاترین سطح از رقابت‌های باشگاهی قاره شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی به حرمت شب های قدر
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • انفجار در کسری بودجه و بدهی عمومی فرانسه 
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • فعالیت مراکز غربالگری هیپوتیروئیدی نوزادان در شهرستان مراغه
  •   آزادی سه محکوم جرائم مالی توسط نیکوکار ناشناس در شادگان
  • افزایش تعاملات دادستانی و شهرداری با رویکرد حل مشکلات مردم
  • محکومان جرایم غیرعمد در شادگان توسط یک ناشناس آزاد شدند
  • نجات سه محکوم مالی با کمک خیر ناشناس در شادگان
  • آزادی سه محکوم جرائم مالی توسط نیکوکار ناشناس در شادگان