Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، گفت: عرضه مرغ گرم در بازار هرمزگان سرعت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، ایرج حیدری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان با اشاره به افزایش عرضه مرغ در بازار هرمزگان، عنوان کرد: رفع مشکلات مرغداران همواره در اولویت حوزه اقتصادی استانداری بوده و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی خاطرنشان کرد: رفع بخشی از مشکلات مرغداران که در سطح ملی نیازمند پیگیری است از طریق معاونت اقتصادی وزارت کشور پیگیری می شود.   حیدری تصریح کرد: اولویت عرضه مرغ به بازار هرمزگان با تولیدات مرغداری های فعال در استان است.   معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، با تاکید بر رفع مشکلات تامین ناوگان حمل و نقل کالاهای اساسی و دارو، افزود: شرکت پخش فرآورده های نفتی استان با برنامه ریزی مناسب زمان سوخت گیری ناوگان حمل و نقل کالاهای اساسی و دارو را کاهش دهد تا در روند جابجایی کالاها ضروری و دارو خللی وارد نشود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عرضه مرغ گرم عرضه مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۲۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع انحصار تأمین داروی فاکتور ۸

معاون برنامه‌ریزی اداره کل داروی سازمان غذا و دارو از رفع انحصار تامین فاکتور ۸ و نزدیک شدن به خودکفایی در تولید این دارو، خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ناصر هیراد؛ معاون برنامه‌ریزی اداره کل داروی سازمان غذا و دارو از رفع انحصار تامین فاکتور 8 و نزدیک شدن به خودکفایی در این زمینه، خبر داد و اظهار کرد: در سال 1402 با ورود یک شرکت دانش بنیان دیگر به حوزه تولید فاکتور 8، انحصار آن رفع و تامین این دارو به شرایط پایداری رسید.

وی با بیان اینکه تولید فاکتور 8 نوترکیب یک شرکت دانش بنیان در مرداد 1402 وارد بازار شد، افزود: داروهایی نظیر سیکلوفسفوماید، توپوتکان، ملفالان، وین کریستین، وین بلاستین و شربت سل سپت که همواره طی دو سال گذشته با کمبود روبرو بودند، در سال گذشته به میزان کافی وارد کشور شده است.

120000 ویال داروی فاکتور8 ایرانی تا هفته آینده وارد بازار می‌شود

به گزارش تسنیم، داروی فاکتور 8 برای جلوگیری از خونریزی در افراد مبتلا به هموفیلی مورداستفاده قرار می‌گیرد. کمبود در تأمین داروی بیماران هموفیلی از سال گذشته به دلیل مشکلات واردات و مشکل شرکت تولیدکننده داخلی که تامین‌کننده کل بازار فاکتور 8 نوترکیب است آغاز شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حفظ آرامش واتخاذ تصمیمات هماهنگ میان دستگاه‌ها در تنش‌های خارجی‌ ضروری‌ست
  • کشف انواع دارو و مکمل‌های ورزشی قاچاق
  • افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت نفت با بستن تنگه هرمز
  • افزایش ۴۰ درصدی ارجاع پرونده‌های قضایی اردبیل به داوری
  • آیا واقعیت‌های اقتصاد با افزایش نرخ ارز همخوانی دارد؟
  • رفع انحصار تأمین داروی فاکتور ۸
  • نوسانات ارزی به دور از واقعیت‌های اقتصادی/ دلار به عقب باز می‌گردد
  • الاکلنگ سرمایه‌گذاران کوچک با عرضه مسکن
  • حذف تخفیف در بازار لوازم خانگی/ عرضه و تقاضا کم شد
  • چرا قیمت طلا در ویتنام بیش از قیمت‌های جهانی است؟