Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارقان آلومینیوم‌های وادی رحمت با سلاح سرد به سه تن از ماموران حراست فیزیکی سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز و نیروی انتظامی حمله ور شده و آنان را مجروح کردند.

عوامل حراست سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز و نیروی انتظامی، حین بازرسی، با سارقان آلومینیوم‌های مزارهای وادی رحمت، درگیر شدند که در این رابطه سارقان به سه نفر از عوامل با سلاح سرد حمله‌ور شده و آنان را مجروح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال عمومی ماموران حراست سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز مساعد بوده و به صورت سرپایی درمان شدند.

به نقل از روابط عمومی سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز، برای سومین بار طی سال جاری است که سارقان آلومینیوم‌های وادی رحمت شناسایی و دستگیر می‌شوند.

طی سال جاری هفت سارق تابلوهای آلومینیومی وادی رحمت شناسایی و توسط عوامل حراست در اختیار پلیس قرار داده شده‌اند و آخرین سرقت از این آرامستان مربوط به دو ماه قبل بود که دو نفر در این ارتباط توسط عوامل حراست و همکاری کلانتری محل شناسایی و دستگیر شدند.

بخش عمده محوطه وادی رحمت توسط دیوارهای بتنی محصور شده و اغلب معابر و بلوک‌های این مجموعه توسط دوربین‌های نظارتی رصد می‌شود./ ایسنا 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سازمان آرامستان های شهرداری تبریز وادی رحمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از عوامل انتظامی بافق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جمعی از بانوان بافقی به صورت خودجوش، برای حمایت از طرح نور پلیس و برای مقابله با هنجارشکنی عفاف و حجاب، مقابل نیروی انتظامی شهرستان جمع شدند و از فرمانده و پرسنل انتظامی شهرستان قدردانی کردند.
این بانوان محجبه از عوامل انتظامی بافق خواستند تا این طرح همچنان ادامه پیدا کند تا ریشه فساد بی حجابی از بین برود. 

سرهنگ طولابی نژاد فرمانده انتظامی بافق نیز گفت: طرح نور با هماهنگی دستگاه‌های قضایی در سطح کشور و همچنین شهرستان اجرا شده و بازتاب خوبی داشت. 

وی، افزود: در شهرستان بافق از آنجا که مردم ولایتمدار و مؤمن هستند، درطرح نور همراهی و رعایت کردند که از خواهران به خاطر رعایت عفاف و حجاب و پوشش مناسب تشکر می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • ۱۶۰۰۰ مترمربع از معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد آسفالت شد
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) اصلاح شود
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • قدردانی بانوان از عوامل انتظامی بافق
  • قدردانی از عوامل انتظامی بافق