Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ازترافیک نیمه‌سنگین در ورودی تهران و جو آرام در جاده‌ها خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا، آزادراه قزوین-کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیسو محور شهریار تهران محدوده های شهرقدس و زرنان، نیمه‌سنگین گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سرهنگ شیرانی وضعیت جوی در جاده‌های کشور را بصورت پایدار دانست و گفت:پیش بینی می‌شود که از روز ۵ شنبه شروع بارندگی در جاده ها را به صورت بارش برف و باران در نیمه غربی کشور شاهد باشیم.   رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: همراه داشتن تجهیزات زمستانی خودرو خصوصا زنجیر چرخ برای تردد در مسیرهای کوهستانی الزامی است.   سرهنگ شیرانی خاطرنشان کرد: محدودیت‌های ترافیکی جلوگیری از گسترش ویروس کرونا کماکان ادامه دارد و ورود خودروهای شخصی سواری با پلاک غیر بومی و خروج پلاکهای بومی در شهرهای گروه نارنجی ممنوع است.   وی گفت:محدودیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح نیز برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با گسترش ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.    انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۳۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال هراز

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح وضعیت تردد خودروها در محورهای شرق استان تهران اظهار کرد: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز در حال حاضر سنگین گزارش شده است.

وی گفت: تردد در محور فیروزکوه نیز از تهران گیلاوند نیمه سنگین است.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران ترافیک در محور تهران- پاکدشت در هر دو مسیر را نیز نیمه سنگین توصیف کرد.

کد خبر 6063711

دیگر خبرها

  • فوت ۶۱۷ تن در سفرهای نوروزی/ جاده‌های اصلی کشور «باز» است
  • ۷۰ درصد تصادفات نوروزی در جاده‌ها و ۳۰ درصد در شهر‌ها رخ داده است
  • ۷۰ درصد تصادفات نوروزی در جاده ها و ۳۰ درصد در شهرها رخ داده است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • عمده تصادفات در ۵ استان/ ثبت ۴۶۹ میلیون تردد تا امروز
  • تردد ۳۷۰ میلیون نفر در جاده‌های کشور/ترافیک سنگین در برخی محورها
  • عمده تصادفات در ۵ استان/ثبت ۴۶۹ میلیون تردد تا امروز
  • ترافیک نیمه‌سنگین در جاده‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال هراز