Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: سه معلم آسیب‌دیده در آتش سوزی کانکس به همراه یک نوجوان دیگر از بیمارستان سوانح سوختگی مرخص و به خانه معلم استان منتقل شدند.

به گزارش ایمنا، بابک نوری‌زاده مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان، درباره آخرین وضعیت معلمانی که در حادثه آتش‌سوزی کانکس در شهرستان دزفول آسیب دیده بودند، اظهار کرد: حسین رضایی میرقائد که با ۸۵ درصد سوختگی در بیمارستان اصفهان بستری بود، طبق ارتباطی که همکاران ما با برادر این معلم برقرار کرده بودند، دو سه روزی است که مرخص شده و به خانه معلم استان اصفهان که در نزدیکی بیمارستان قرار دارد، منتقل شده است تا طی ۱۰ تا ۱۵ روز در آنجا تحت مراقبت و درمان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر خانواده این معلم در کنار وی در خانه معلم اصفهان هستند. اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز از طرف وزیر آموزش و پرورش و همچنین مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ارتباط با این معلم هستند.

نوری‌زاده تصریح کرد: دو همکار دیگر که در این حادثه آسیب دیده بودند به نام مجید مرادی و علی عیسی پره در حال ترخیص هستند و امروز مرخص خواهند شد. همچنین خانه معلم اهواز که در نزدیکی بیمارستان طالقانی قرار دارد، در اختیار این افراد خواهد بود تا اگر در ادامه روند درمان نیاز بود مجدداً به بیمارستان مراجعه کنند، تا مشکل رفت و آمد نداشته باشند.

وی افزود: این افراد از نظر کلینیکی از بیمارستان مرخص شدند و شاید یک مرتبه در روز لازم باشد، برای ادامه روند درمان به بیمارستان بروند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان درباره وضعیت نوجوان آسیب دیده در این آتش سوزی گفت: دو نفر از نوجوانان حادثه دیده به نام امین الیاسی و نیما همتی در این آتش سوزی طبق خبرهایی که قبلاً اعلام شده بود فوت کردند، اما یک نوجوان دیگر به نام یونس مرادی احتمالاً امروز یا فردا مرخص خواهد شد. خانه معلم اهواز نیز در اختیار این شخص خواهد بود تا روند درمان او راحت‌تر ادامه یابد.

نوری زاده افزود: به گفته پزشک این معلمان آقای دکتر نجاتی؛ از لحاظ هزینه این افراد مشکلی وجود ندارد. لازم به ذکر است که در خصوص بیمه درمانی رایزنی‌های لازم از سوی وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان صورت گرفته است.

منبع: ایلنا

کد خبر 472711

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آتش سوزی بیمارستان معلم خوزستان حادثه آتش سوزی معلمان خوزستانی مدرسه کانکسی بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آموزش و پرورش استان خوزستان آسیب دیده خانه معلم آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۴۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان ایلامی در انتظار اجرای طرح مهرآفرین

طرح مهرآفرین به جهت جذب هزاران نیرو استخدامی تصویب شد یکی از سازمان‌هایی که از این جهت طرح جذب نیرو استفاده کرد آموزش و پرورش است، از طریق این طرح در جهت ارتقای کیفیت سطوح آموزشی افرادی را جذب می‌کند.

به گفته شهروند خبرنگار ایلامی ما با وجود اینکه بخشنامه اختصاص کد استخدامی برای معلمان مهرآفرین صادر شد، اما اکنون دیگر انجام نمی‌شود و متوقف شده است. با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام، با وجود اینکه بخشنامه برای اختصاص کد استخدامی برای معلمان مهرآفرین به استان‌ها ابلاغ شده است، اما به یکباره از طرف آموزش و پرورش متوقف شد. بنده از استان ایلام پیام می‌دهم خواهش می‌کنم این موضوع را پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • "همه ما مدیون توییم" شعار هفته معلم ۱۴۰۳
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس
  • معلمان ایلامی در انتظار اجرای طرح مهرآفرین
  • برگزاری نخستین تشکل معلم محور در فارس
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • ارزیابان آزمون استخدامی معلمان از سوگیری شخصی پرهیز کنند
  • تعیین تکلیف معلم بلاگرها برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان