Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@12:40:44 GMT

طرح شفافیت آراءاعتماد مردم را به دنبال خواهد داشت

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۵۰۶۶

طرح شفافیت آراءاعتماد مردم را به دنبال خواهد داشت

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در موافقت با کلیات طرح شفافیت آرای نمایندگان، اظهار داشت: بنده یقین دارم که مجلس یازدهم با مجلس دهم کاملا متفاوت است چرا که آن زمان این طرح را با چند نفر دنبال می کردیم اما امروز خوشحال هستیم که عموم نمایندگان به دنبال شفافیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید با مردم روراست باشیم و تقیه برای دشمنان است، لذا این شفافیت را از مجلس شورای اسلامی شروع خواهیم کرد چرا که مبارزه با فساد را به دنبال خواهد داشت و راه مبارزه با فساد، رأی مثبت به این طرح است.

حاجی دلیگانی همچنین عنوان کرد: این تابلوی افتخاری برای مجلس یازدهم خواهد بود که برای اولین بار پس از ۴۰ سال در مجلس شورای اسلامی، می خواهیم این طرح را به تصویب برسانیم و قطعا چنین موضوعی نشان از بلوغ مجلس دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اصل ۶۹ قانون اساسی صراحتا اعلام می کند که باید تمام مذاکرات مجلس پخش شود چرا که مردم نامحرم نیستند. شفافیت به معنای یکرنگی و صداقت است و قطعا هیچ کس با صداقت مخالف نیست.

حاجی دلیگانی با تاکید بر اینکه طرح شفافیت آرای نمایندگان اعتمادسازی مردم را به دنبال خواهد داشت، گفت: اگر برخی از افراد اعتمادشان نسبت به بعضی از مسئولان سلب شده، به دلیل عدم شفافیت است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس حاجی دلیگانی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۵۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود

سیدمحمد پاکمهر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت بیمارستان مادر و کودک کلنگ‌زنی خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کلنگ این بیمارستان در روز شنبه با حضور معاون وزیر بهداشت به زمین خواهد خورد.

وی در ادامه افزود: بابت تأخیر پیش آمده در آغاز احداث این بیمارستان از آحاد مردم جامعه عذرخواهی می‌کنیم.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی محل احداث این بیمارستان را در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد عنوان کرد.

کد خبر 6087076

دیگر خبرها

  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • فقط نیم درصد از مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • کمتر از نیم درصد مردم مشمول «قانون مالیات بر سوداگری» می‌شوند
  • کمتر از نیم درصد جمعیت مشمول قانون مالیات بر سوداگری هستند
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم