Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دفتر رییس جمهور از اقدام مجلس در رد کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ تشکر کرد چراکه به گفته وی کمیسیون تلفیق شاکله لایحه بودجه را به هم زده بود.

محمود واعظی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: مسأله لایحه بودجه امسال با سال‌های گذشته خیلی تفاوت داشت، زیرا از همان روز اول در ۱۳ و ۱۴ بهمن که بودجه را تقدیم کردیم، یک کار تبلیغاتی گسترده برای بودجه شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بودجه یک کار کارشناسی است که باید متخصصین بنشینند و بررسی کنند و هیچ احتیاجی نیست قبل از تصمیم‌گیری آنقدر تهمت بزنند. اینکه باعث فروپاشی شده حرف بسیار نامناسبی است. از طرف دیگر بارها اعلام کردیم موضوع بودجه علاوه بر اینکه بر زندگی مردم و تجار ارتباط دارد تا قبل از تصمیم‌گیری این قدر کار تبلیغاتی و روانی روی آن انجام نشود.

رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور تأکید کرد: به هر حال آنچه دیروز اتفاق افتاد، باید از مجلس شورای اسلامی تشکر کنیم. به دلیل اینکه کمیسیون تلفیق شاکله بودجه را بر هم زده بود.

وی با بیان اینکه ما اصلاحات مجلس درباره بودجه را تا جایی که منطقی باشد اعمال می‌کنیم، اظهار کرد: اما وقتی درباره اصلاحات خود هیچ راهکار پیشنهادی ندارند، نمی‌توان این کار را انجام داد.

ادامه داد.../

ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: لایحه بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۷۰ هزار میلیاردی درامدهای مالیاتی در بخش دوم بودجه

در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ دولت درامدهای مالیاتی مصوب شده در بخش اول را حدود ۷۰ هزار میلیارد تومان کاهش داده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  در بخش دوم لایحه بودجه 1403 درامدهای مالیاتی  دولت حدود 1148همت ذکر شده است این درحالی است که در بخش اول لایحه بودجه که به تصویب مجلس رسیده و قانون شده درامدهای مالیاتی حدود 1220 همت ذکر شده بود.

بر این اساس سقف درامدهای مالیاتی مندرج در بخش دوم بودجه با کاهش 72 هزار میلیارد تومانی مواجه شده است.

نکته حائز اهمیت اینکه درامدهای گمرکی یا مالیات بر واردات هیچ گونه تغییری نسبت به بخش اول بودجه 1403 نداشته است.

گفتنی است، در سال گذشته درامدهای مالیاتی قانون بودجه 740 همت بود که با تحقق 108 درصدی حدود 806 هزار  میلیارد تومان به خزانه واریز شد.

نکته دیگری که در اینجا باید به آن پرداخت این است که بر اساس اعلام نمایندگان مجلس در بخش دوم بودجه،  حدود 85 هزار میلیارد تومان به منابع ناشی از فروش اوراق افزوده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • کاهش ۷۰ هزار میلیاردی درامدهای مالیاتی در بخش دوم بودجه
  • رادان: اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد
  • طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد