Web Analytics Made Easy - Statcounter

توماس توخل در نقل و انتقالات زمستانی قصد دارد که دایوت اوپامکانو و نیکلاس زوله را از بوندسلیگا به چلسی بیاورد و خط دفاعی تیمش را تقویت کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

توماس توخل، سرمربی جدید چلسی، تصمیم دارد که تحولات دفاعی را در این تیم با خرید نیکلاس زوله و دایو اوپامکانو در تابستان سال آینده ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد که بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی کار سختی را پیش رو داشته باشد چرا که چلسی و توماس توخل در تلاش هستند تا بازیکنان دفاعی را که در طول ماه‌های گذشته اهداف اصلی بایرن مونیخ بوده‌اند به خدمت بگیرند. هدف اول دایو اوپامکانو از لایپزیش است که به جز چلسی و بایرن مونیخ، لیورپول هم علاقه بسیاری به جذب این بازیکن ۲۲ ساله دارد. روزنامه آلمانی بیلد معتقد است که نیکلاس زوله نیز هدف بعدی توخل است که مدافع میانی تیم ملی آلمان هم به حساب می‌آید. زوله ۲۵ ساله در تابستان ۲۰۱۷ ( تابستان ۹۶ ) به جمع بازیکنان تیم قهرمان آلمان ملحق شد و از آن زمان در طول این ۳.۵ سال به یکی از بازیکنان ثابت ترکیب تیمش تبدیل شده و ۲۹ بازی ملی نیز در کارنامه دارد. ظاهرا در صورت عدم تمدید قرارداد این بازیکن با بایرن، آنها برای فروش او اقدام خواهند کرد. اوپامکانو نیز به احتمال بسیار زیاد با فعال شدن بند فسخ ۳۹ میلیون یورویی خود در پایان فصل از لایپزیش جدا خواهد شد. مدیر بایرن پیش از این علنا از علاقه این باشگاه به جذب او صحبت کرده بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: زوله اوپامکانو چلسی توماس توخل اخبار لیگ انگلیس اوپامکانو توماس توخل چلسی زوله توماس توخل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان ۳ مظنون جاسوسی برای چین را دستگیر کرد

دادستان فدرال آلمان گفته که سه شهروند این کشور به ظن جاسوسی برای چین دستگیر شده‌اند.

به گزارش مشرق، دفتر دادستانی فدرال آلمان امروز (دوشنبه) اعلام کرد، سه شهروند این کشور به ظن همکاری برای یک سرویس مخفیانه چینی دستگیر شده‌اند.

به نقل از شبکه خبری دویچه وله، این دفتر اعلام کرد، متهمان مظنون به دست داشتن در جاسوسی در مقطعی از زمان هستند که نمی‌توان به طور دقیق اعلام کرد مربوط به پیش از ژوئن ۲۰۲۲ است یا خیر.

این سه نفر به نام‌های «هرویگ اف.»، «اینا اف.» و «توماس آر.» توسط افسران اداره پلیس جرایم فدرال در دوسلدورف و «باد همبورگ» دستگیر شده‌اند.

مقام‌های فدرال همچنین منازل این متهمان و محل کار ‌آنها را مورد بازرسی قرار دادند.

گفته می‌شود توماس آر. به عنوان جاسوس برای سرویس مخفی چینی «MSS» کار می‌کرد.

همچنین گفته می‌شود که او اطلاعاتی در مورد فناوری‌های نوآورانه‌ای که می‌تواند برای اهداف نظامی استفاده شود، به دست آورده است.

دادستان‌ها همچنین بر این باورند که او از «هرویگ اف.» و «اینا اف.» که مالک یک کمپانی در دوسلدورف هستند برای دستیابی به اطلاعات استفاده کرده است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • تماس توخل با سران منچستریونایتد
  • آلمان ۳ مظنون جاسوسی برای چین را دستگیر کرد
  • تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد