Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش رضاوند معتقد است تیمی که می‌خواهد برای قهرمانی بجنگد نباید راحت امتیاز از دست بدهد

 

آرش رضاوند، بازیکن تیم استقلال درباره مسائل مختلف مربوط به خود و تیمش صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، آرش رضاوند در گفتگوی با میزان در خصوص مسائل مختلفی از جمله شرایط تیم استقلال، انتقاد‌های اخیر به کادرفنی این تیم، اشتباه سیدحسین حسینی در دیدار با نفت مسجدسلیمان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. صحبت ‌هایی انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌ خوانید:

ابتدا در مورد دیدار با نفت مسجدسلیمان و تساوی یک - یک مقابل این تیم صحبت کن.

به نظرم در مجموع بازی خوبی بود. ما در این مسابقه یکی از بهترین بازی ‌های فصل ‌مان را انجام دادیم. نفت مسجدسلیمان تیم با کیفیتی است که این فصل نتایج قابل قبولی کسب کرده و ما جلوی آنها عملکرد مناسبی داشتیم. فقط 3 ضربه ما به تیر دروازه خورد و گل نشد.

عملکرد خودت را در این بازی چطور ارزیابی می ‌کنی؟

من در این دیدار در پستی تقریبا دفاعی به میدان رفتم و باید جلوی دو مدافعان میانی تیم بازی می ‌کردم. تمام تلاش خود را کردم که مثمرثمر باشم. نه تنها من بلکه تمام بازیکنان تلاش کردند که بتوانیم در این بازی پیروز شویم، ولی توپ ‌های ‌مان تبدیل به گل نشد و در نهایت مساوی کردیم.

استقلال این فصل خصوصا در دیدار‌های اخیر امتیازات زیادی از دست داده است. نظرت در این خصوص چیست؟

ما در 3 بازی اخیر مقابل تیم‌ های تراکتور، سایپا و نفت مسجدسلیمان 4 امتیاز کسب کردیم. به نظرم تیمی که می ‌خواهد برای قهرمانی بجنگد نباید راحت امتیاز از دست بدهد، ولی فوتبال است و این اتفاقات پیش می ‌آید. البته نتیجه ‌ای که مقابل نفت رقم خورد با توجه به کیفیت تیم حریف زیاد هم بد نبود.

سیدحسین حسینی، دروازه‌ بان استقلال در این دیدار اشتباه عجیبی انجام داد و منجر شد تا نفتی‌ ها به گل برسند.

این اتفاقات ممکن است برای هر بازیکنی رخ دهد. فرقی نمی‌ کند که آن شخص، مدافع، هافبک، مهاجم یا دروازه‌ بان باشد. اینجا استقلال است و اینطور اتفاقات در آن زیاد دیده می ‌شود. هر اتفاقی که رخ دهد ما یک تیم و همه پشت هم هستیم.

در هفته ‌های اخیر با وجود اینکه استقلال در صدر جدول قرار داشته، انتقادات زیادی به عملکرد این تیم و نحوه بازی آن وارد می ‌شود. به نظرم دلیل این همه انتقاد چیست؟

اگر برخی از نحوه بازی تیم ما راضی نیستند، پس این چه لیگی است که ما در صدر جدول آن قرار داریم؟ تیم ما در بازی با نفت موقعیت ‌های زیادی خلق کردیم، اما متاسفانه نتوانستیم همه آنها را گل کنیم. مگر تیم ‌های دیگر چطور بازی می‌ کنند که استقلال نمی ‌کند؟

 

این روز‌ها انتقادات زیادی هم به کادرفنی استقلال می‌ شود. در این مورد نظری داری؟

به نظرم بی ‌انصافی است که از کادرفنی انتقاد شود. استقلال در زمان استراماچونی یک هفته صدرنشین بود و بعد هم آن اتفاقات رخ داد. مطمئن باشید تیمی که بد بازی کند نمی ‌تواند اینقدر در یک دیدار موقعیت خلق کند.

از نظر تو امسال کدام تیم ‌ها مدعی قهرمانی در لیگ برتر بیستم هستند؟

فاصله امتیازی تیم ‌ها با یکدیگر خیلی کم است و هر تیمی که بهتر بازی کند و نتیجه بهتری بگیرد می ‌تواند حتی شانس گرفتن سهمیه را هم داشته باشد. با این حال، همیشه تیم‌ های بزرگی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان، فولاد و تراکتور جزو مدعیان هستند.

قرعه ‌کشی مرحله گروهی فصل جدید رقابت ‌های لیگ قهرمانان آسیا انجام شد و تیم شما در گروه سختی قرار گرفته است.

استقلال تیمی است که در فوتبال آسیا تیم ‌ها از آن ترس دارند. ما سال گذشته با الشرطه و الاهلی بازی کردیم و فقط الدحیل برای ما تیم جدیدی است. مطمئنا ما به این مسابقات می ‌رویم تا از آبروی استقلال و ایران دفاع کنیم.

علی کریمی، هافبک فصل پیش استقلال ممکن است در دیدار با الدحیل با پیراهن این تیم مقابل شما قرار بگیرد. تقابل با هم ‌تیمی سابق خودت را چطور میبینی؟

فعلا زمان زیادی تا برگزاری این مسابقات باقی مانده است. تا آن زمان ممکن است خدایی نکرده اتفاقات مختلفی مثل مصدومیت ‌ها و محرومیت ‌ها رخ دهد. تا آن زمان خدا بزرگ است.

اخبار داغ 

نیما نکیسا: به مرگ مادرم حال علی انصاریان خوب است/ هرچه می شنوید دروغ است حذف بایرلورکوزن از دی اف بی پوکال با درخشش فوق العاده دانیال داوری علت مرگ سها رضانژاد در جنگل کردکوی اعلام شد استایل جدید «لیلا اوتادی» با لبهایی خندان + عکس نتیجه بنیتو موسولینی به تیم جوانان لاتزیو پیوست نگاهی به بهترین بردهای تاریخ لیگ برتر انگلیس؛ منچستریونایتد و تکرار برد 9-0

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان آرش رضاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رختکن بارسلونا به انتقاد گوندوگان از ۳ هم‌تیمی‌‌اش

اظهارات جدید هافبک آلمانی تیم فوتبال بارسلونا در انتقاد از عملکرد سه بازیکن این تیم واکنش سایر اعضای این تیم را به همراه داشته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماه اکتبر سال گذشته وقتی ایلکای گوندوگان از هم‌تیمی‌هایش به خاطر بی‌تفاوتی نسبت به باخت‌شان در ال‌کلاسیکو ایراد گرفت، رسانه‌های آلمانی تا یک هفته به این موضوع پرداختند. بازتاب این اتفاق آنقدر گسترده بود که ستاره سابق منچسترسیتی را مجبور کرد که با هم‌تیمی‌هایش صحبت کند و سؤ تفاهم‌های احتمالی به وجود آمده را برای آنها برطرف کند. این بار اما به نظر نمی‌رسد که او برنامه‌ای برای تکرار این کار پس از انتقاد دوباره‌اش داشته باشد.

بارسلونا شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با قبول شکست 4 بر یک در المپیکو مونتجوئیک مقابل پاری‌سن‌ژرمن حذف شد که قبول این باخت سنگین همچون ال‌کلاسیکوی سال قبل برای گوندوگان سخت بود. او پس از بازی به خبرنگاران گفت که بارسا به ساده‌ترین شکل ممکن خودش را نابود کرده است و در صحبت‌هایش از عملکرد سه بازیکن تیم شامل روبرت لواندوفسکی، ژوائو کانسلو و رونالد آرائوخو به خاطر اشتباهات تأثیرگذارشان در این شکست ایراد گرفت.

پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد/ پایان تلخ اتلتیکو

به نوشته نشریه آ اس اسپانیا؛ انتقاد گوندوگان از این سه نفر با حمایت گروهی از هم‌تیمی‌هایش مواجه شده و آنها نیز این واقعیت که اشتباهات فردی منجر به شکست بارسا شده را تأیید کرده‌اند. این برخلاف دفعه قبل بود که تقریباً همه اعضای تیم به انتقاد گوندوگان واکنش منفی نشان دادند هرچند هنوز باید دید بازیکنانی که او انگشت اتهام را به سمت‌شان گرفت، چه واکنشی نشان خواهند داد.

گوندوگان 33 ساله هرگز ابایی از بیان نظراتش نداشته است و با در نظر گرفتن عملکردش که نسبت به سایر بازیکنان بارسا که نه تنها از آنها بیشتر بلکه بهتر هم بازی کرده، نمی‌توان از او به خاطر انتقاد از سایرین ایراد گرفت. با این حال حقایق تلخی که او به زبان آورد ممکن است به مذاق برخی از هم‌تیمی‌های او خوش نیاید و که در این صورت مشکل دودستگی رختکن نیز به دردسرهای فعلی تیم ژاوی هرناندس اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضاوند: بازی‌ها با VAR برگزار شود تا حق تیمی‌ خورده نشود
  • رضاوند: ۶ بازی و ۶ فینال مانده است
  • انتقاد پیشکسوت استقلال از مدیر عامل پرسپولیس
  • استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت(عکس)
  • اتفاقات دیدار استقلال - شمس آذر | هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • واکنش رختکن بارسلونا به انتقاد گوندوگان از ۳ هم‌تیمی‌‌اش
  • دودستگی در بارسلونا با حمله تند گوندوگان
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند