Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، ظهر امروز مراسم تشییع پیکر مطهر امیر سرلشگر اسداله عمادی، جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس و از فرماندهان فاتح خرمشهر با حضور جمعی از مسؤولان و مردم در شهر کیلان از توابع شهرستان دماوند برگزار شد.

در این مراسم، رئیس سازمان امور ایثارگران نزاجا و برخی فرماندهان نیروی زمینی ارتش، مسؤولان شهرستان دماوند و شهر کیلان، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر مطهر جانباز شهید امیر اسداله عمادی، پس از تشییع در گلزار شهدای حضرت فاطمه (س) شهر کیلان به خاک سپرده شد.

امیر اسداله عمادی، فرمانده سابق توپخانه لشکر ۲۱ نیروی زمینی ارتش بود که پس از سال‌ها تحمل رنج ناشی از مجروحیت دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

شهید اسداله عمادی که دارای نشان افتخار فتح خرمشهر بوده است، ۲۸ مهرماه سال ۱۳۵۷ در دزفول به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

در این مراسم، سرهنگ نادری، رئیس سازمان امور ایثارگران نزاجا، پیام تسلیت فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران را قرائت کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/ت/س

منبع: فارس

کلیدواژه: جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش صبح امروز (دوشنبه) با حضور مردم شهیدپرور شهرهای کرمان، اختیار آباد و دیگر نقاط استان برگزار شد.

این نوجوان ۱۳ ساله در حمله تروریستی ۱۳ دی ماه سال گذشته در مسیر گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شده بود، دوم اردیبهشت ماه پس از بیش از ٣ ماه بستری بودن در بیمارستان پیامبر اعظم کرمان به پدرش که او نیز در حادثه تروریستی کرمان شهید شده بود پیوست.

کد خبر 6085189

دیگر خبرها

  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش