Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته نخست بهمن مجوز ۳۸ تک آهنگ و ۶ آلبوم را صادر کرده است که مجوز انتشار مجدد «باران عشق» مرحوم ناصر چشم آذر در میان این مجوزها بیش از همه به چشم می‌خورد.

با مروری بر آمار صدور مجوز برای آثار موسیقی از سوی دفتر موسیقی، مشخص می‌شود که در این هفته آلبوم های «یاغه» به آهنگسازی فردین رستمی و صدای ابراهیم کهندل پور، آلبوم صوتی (دکلمه) اشعار فارسی، گزیده اشعار ترکان فارسی گوی به خوانندگی شاهرخ نخعی و آهنگسازی نیما نخعی، دو آلبوم «باران شادی ۱ و ۲» با آهنگسازی زنده یاد ناصر چشم آذر از جمله آلبوم هایی هستند که در هفته اول بهمن مجوز انتشار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تک آهنگ های لالایی با آهنگ آریا وش و صدای سینا سرلک و سوگ سیاوش با صدای پرواز همای و آهنگی از مسعود سخاوت دوست از شاخص ترین آثار این هفته بودند.
گزارش صدور مجوز هفتگی دفتر موسیقی هر هفته منتشر می شود.
برای این آثار صرفا مجوز انتشار صادر شده و زمان انتشار آن در اختیار مالک اثر است.

آلبوم «باران عشق» یک آلبوم بی‌کلام اثر ناصر چشم‌آذر در سبک پاپ است.این آلبوم که برای اولین بار در سال ۱۳۷۳ در ایران توسط شرکت فرهنگی هنری طنین صوت منتشر شده دارای ۸ آهنگ است.

کتابی با همین نام در اسفند ۱۳۹۴ شامل زندگی‌نامه ناصر چشم‌آذر منتشر شد. گفتنی است این آلبوم موسیقی اکنون بعد از گذشت بیش از ۲۰ سال از تاریخ انتشار خود هنوز نام خود را در فهرست پرفروش ترین آثار موسیقی پاپ بی‌کلام ایرانی حفظ کرده است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ناصر چشم آذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار اطلاعیه واگذاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس

اطلاعیه واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس توسط فرابورس منتشر شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا 25-2024 با مشکل مالکیت مشترک روبه‌رو هستند و در همین رابطه فرایند واگذاری مالکیت آنها در حال انجام است.

سازمان فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای نحوه و شرایط واگذاری سرخابی‌ها را مشخص کرده است/ این اطلاعیه برای استقلالی‌ها در 31 صفحه و پرسپولیس‌ها در 34 صفحه منتشر شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده متقاضیان تا روز اول اردیبهشت ماه سال جاری برای ارائه مدارک خود فرصت دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس | صحنه‌ای خاص از آخرین فیلم منوچهر هادی و یکتا ناصر
  • انتشار اطلاعیه واگذاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس
  • آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد
  • در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟
  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی سال قبل اعلام شد
  • غوغای آهنگ ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا
  • اکران «مست عشق» به تعویق افتاد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز انتشار گرفت