Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، ابراهیم امامی روز چهارشنبه در آیین افتتاح طرح‌های عمران شهری اظهارکرد: تلاش و فعالیت شهرداری برای توسعه و عمران شهری شایسته قدردانی است.

او افزود: مردم پارس‌آباد شایسته خدمات بیشتر و کیفی‌تر در تمامی حوزه‌های عمران و سیما و منظر و بهسازی مبلمان شهری هستند و امیدواریم با روی کار آمدن شهردار جدید و تلاش‌های سرپرست شهرداری گام‌های موثری در این جهت برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الرحمن جوان ، سرپرست جدید شهرداری پارس‌آباد مغان هم گفت: بمناسبت دهه مبارک فجر طرح‌های متعددی در این شهر افتتاح شد که آسفالت ۱۲ خیابان و کوچه محلات شهری به وسعت ۱۱۰ هزار متر مربع ، جدول‌گذاری و اجرای طرح هدایت آب‌های سطحی  بیش از چهار خیابان و محلات شهر با طول بیش از هفت هزار متر و سایر طرح‌های کوچک و بزرگ از جمله آنهاست.

پارس‌آباد مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.

برچسب‌ها افتتاحیه پارس آباد مغان افتتاح طرح فرمانداران دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاحیه پارس آباد مغان افتتاح طرح افتتاحیه پارس آباد مغان افتتاح طرح فرمانداران دهه فجر اخبار کنکور پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۹۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی افتتاح طرح‌های برق منطقه‌ای سمنان با سه‌هزار میلیارد ریال در سفر دولت

وفایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت تاریخانه دامغان با اعتبار یکهزار و ۲۵۰ میلیارد ریال از جمله طرح‌های شاخص است که با هدف تامین برق مطمئن و پایدار، ایجاد زیرساخت و ظرفیت جدیـد برق رسانی مطمئن به مشترکان، افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع در شهرستان دامغان، بهبود پارامترهای کیفی برق و پروفیل ولتاژ شبکه، کاهش تلفات برق و افزایش قابلیت مانور و کاهش خاموشی‌ها به بهره برداری می رسد.

وی افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ کیلوولت میامی از ۲۰۰ مگاولت آمپر به ۴۰۰ مگاولت، احداث پست سیار ۶۳ کیلوولت عباس آباد و احداث خط ۶۳ کیلوولت عباس آباد - میامی را از دیگر طرح‌های مهم قابل افتتاح در شاهرود و میامی برشمرد و گفت: این طرح‌ها با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۱۸۵ میلیارد ریال و با هدف ایجاد ظرفیت جدید برق رسانی به متقاضیان جدید صنعتی، زمینه سازی تولید و اشتغال در شرق استان سمنان، تامین برق مشترکان صنعتی و خانگی منطقه عباس آباد و ایجاد زیرساخت مناسب برای توسعه این منطقه افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان اصلاح و بهینه سازی خطوط و پست های انتقال و فوق توزیع در این استان با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال را از دیگر طرح‌های این شرکت عنوان کرد که همزمان با سفر رییس جمهور به استان افتتاح خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ فروردین‌
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • ممنوعیت کشت برنج در پارس آباد مغان
  • کشت برنج در پارس آباد مغان ممنوع شد
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • افتتاح چند پروژه عمرانی توسط ارتش زنجان
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • آمادگی افتتاح طرح‌های برق منطقه‌ای سمنان با سه‌هزار میلیارد ریال در سفر دولت