Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:22:03 GMT

حضور ٢٧٠ هزار بسیجی در طرح شهید سلیمانی کشور

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۹۸۲۶

حضور ٢٧٠ هزار بسیجی در طرح شهید سلیمانی کشور

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد زهرایی عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از گروه‌های جهادی فارس بیان کرد: یکی از مؤلفه‌های تقویت فعالیت‌های مردمی در جامعه اسلامی موضوع بسیج است و این موضوع عاملی برای بالندگی مردم در فعالیت‌های اجتماعی شده است.

وی افزود: در دنیای نوین نیازمند تقویت افراد و تجهیز آنان به بروز ترین سلاح‌ها است و گروه‌های جهادی نیز از جمله نوین‌ترین سلاح‌های است که می‌تواند بر هم زننده معادلات دشمن و خنثی کننده تهدیدات آنان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی پا را از محدودیت‌های موجود فرا تر گذاشته و با اقداماتی که در جهت رشد و بالندگی جامعه است توانسته‌اند نسبت به تقویت بنیان‌های انقلاب اسلامی اقدام کنند برای مثال می‌توان به حضور ۶ هزار و ٢٠٠ گروه جهادی متشکل از ١٢٠ هزار نفر در حوادث غیر مترقبه نظیر سیل اشاره کرد.

زهرایی افزود: در مقابله با کرونا نیز این گروه‌های جهادی بودند که توانستند با زمان شناسی صحیح اقداماتی انجام دهند که مشکلات کادر درمان تا حد قابل توجه‌ای کاهش یافته و سلامتی به افراد بیمار و مبتلا به کرونا بازگردد.

مسئول بسیج سازندگی کشور ادامه داد: طرح شهید سلیمانی در کشور نشان داد گروه‌های جهادی دارای ظرفیت بی بدیلی در کشور اند و توانستند با اقدامات به موقع از گسترش بیماری در سطح جامعه جلوگیری کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: هفت هزار روحانی جهادی در کشور اعلام آمادگی کرده تا در تدفین فوت شدگان کرونایی اقدامات لازم را انجام دهند و ۴٢ هزار تیم متشکل از ٢٧٠ هزار نفر در مقابله با کرونا اقدامات مؤثری داشتند.

کد خبر 5138533

منبع: مهر

کلیدواژه: گروههای جهادی ویروس کرونا محمد زهرایی دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه گرگان انقلاب اسلامی ایران بوشهر شهرستان کرج آمار کرونا شیراز شهرکرد عکس استانها جشنواره فیلم فجر افتتاح طرح عمرانی گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، وفانژاد افزود: یکی از این‌گرو‌های جهادی بسیج دانشجویی است که درقالب موضوعات مختلف و با حضور درمناطق کم برخوردار به مردم خدمات رایگان ارائه می‌دهند.
 وی اضافه کرد: این گرو‌های جهادی هرساله درچند نوبت در تابستان، پاییز و نوروز خدمات مختلفی را به مردم ارائه می‌دهند. 
حجت الاسلام حرمت کیش مسئول کاروان‌های جهادی بسیج سازندگی استان هم ازفعالیت گرو‌های جهادی درحوزه فرهنگی، مرمت مساجد و مدارس استان خبرداد وگفت: حدود ۷۴۰ گروه جهادی درحوزه مختلف فرهنگی و عمرانی مشغول فعالیت هستند و تاکنون ۱۰۰ مدرسه و تعداد زیادی از مساجد به همت این گرو‌ها مرمت و بازسازی شده است.

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • از وطن تا حرم؛ ذاتِ این خاک قهرمان‌پرور است
  • تلاش جهادی نیرو‌های صداوسیمای کیش در انعکاس چهره کیش
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است