Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@14:42:24 GMT

رضا کرمانشاهی؛ دربی بازترین داور لیگ بیستم

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۹۸۲۹

در حالی که حدود سه هفته پیش رضا کرمانشاهی را در دربی تهران دیدیم حالا او باید در اصفهان بازی دو تیم سپاهان و ذوب آهن را سوت بزند

به گزارش طرفداری، رضا کرمانشاهی از جمله داورانی محسوب می شود که به واسطه حضور احتمالی در دربی، نام او بسیار به گوش می رسید تا اینکه این اتفاق بالاخره افتاد و او در تاریخ بیست و دوم دی ماه دیدار رفت دو تیم استقلال و پرسپولیس را سوت زد و توانست با کمترین اشتباه آن را به پایان برساند، دیداری پرگل که در نهایت با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته مهم اما درباره قضاوت او رضایت کمیته داوران و سازمان لیگ بود که پس از حدودا سه هفته برای یک دربی دیگر نام او مطرح شد و به این ترتیب رضا کرمانشاهی که دربی تهران را به سلامت به پایان برد حالا باید در اصفهان و ورزشگاه فولادشهر و از ساعت 15 بازی مهم هفته را قضاوت کند.

اخبار داغ 

علی انصاریان درگذشت | کرونای بی رحم، داغ پشت داغ فوتبال ایران در شوک درگذشت علی انصاریان | بازتاب درگذشت ملی پوش سابق علت مرگ سها رضانژاد در جنگل کردکوی اعلام شد استایل جدید «لیلا اوتادی» با لبهایی خندان + عکس لایپزیش جای خالی تیمو ورنر را احساس می کند؛ عواقب خرید نروژی اشتباهی! اوزان کاباک: پیوستن به لیورپول رویایم بود؛ فن دایک بهترین مدافع دنیاست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رضا کرمانشاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمد نور آماده حضور در دربی سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الوحده که در هفته‌های اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کرده و در 6 مسابقه اخیر صاحب پنج پیروزی و یک تساوی شده است، امشب به مصاف اتحاد کلباء می‌رود.

این مسابقه از هفته نوزدهم رقابت‌های ادنوک لیگ برگزار می‌شود و الوحده امیدوار است تا ضمن کسب پیروزی در این مسابقه، بتواند به رتبه سوم جدول رده‌بندی رسیده و به صورت موقت، بالاتر از العین قدرتمند قرار بگیرد.

احمد نوراللهی که فصل فوق العاده‌ای را در الوحده سپری کرده، امشب نیز همچون سایر مسابقات این تیم، در ترکیب اصلی حضور دارد. بازیکنی که فراتر از انتظارات در امر گلزنی موفق ظاهر شده و یکی از ستون‌های تیمش به شمار می‌رفت.

تقابل نوراللهی با مهدی قایدی به نوعی دربی استقلال و پرسپولیس در امارات نیز محسوب می‌شود. باید دید که این مرتبه کدام یک از این دو لژیونر ایرانی می‌تواند دست پر از زمین مسابقه خارج شود.

دیگر خبرها

  • اعتراض سریع سپاهان به داور دربی اصفهان
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • داور دربی معوقه اصفهان مشخص شد
  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج
  • دربی ایرانی‌های امارات را قایدی برد
  • سپاهان- ذوب‌آهن؛ دربی نصف‌جهان در شرایط ویژه
  • احمد نور آماده حضور در دربی سرخابی‌ها
  • یوسفی کار با توپ را آغاز کرد/ نیازمند آماده دربی اصفهان
  • دربی ایرانی‌ها به سود یاران حاج صفی
  • مالک شاو دربی میلان را به دلیل محرومیت از دست داد