Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: با گذشت یک هفته از صدور مجوز فعالیت استخرهای استان، استقبالی از بازگشایی آن نشد.

محمد بروحی روز چهارشنبه افزود: با توجه به ابلاغیه وزارت ورزش و امور جوانان و ستاد ملی کرونا در ورزش استخر شهرستان های دارای وضعیت زرد کرونایی با حداکثر ظرفیت ۳۰ نفر و شهرستان های دارای وضعیت آبی کرونایی نیز با حداکثر ظرفیت ۵۰ نفر مجاز به فعالیت هستند که به گفته مدیران استخر بازگشایی با این وضعیت برای آنها توجیه اقتصادی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هر شیفت از این استخرها در ۲ سانس اجازه فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: بعد هر ساعت فعالیت باید استخر گندزدایی و ضد عفونی شود و همچنین هر هفته باید هر یک از کارکنان استخر و شناگران تست کرونا دهند.

بروحی با بیان اینکه هم اکنون تنها استخر کارگران بجنورد فعالیت می کند، اظهار داشت: در این میان تنها استخر کارگران بجنورد برای فعالیت ورزشکاران زیر نظر هیات ورزشی شنای استان با حداقل ظرفیت و رعایت شیوه نامه های بهداشتی فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه استخرهای استان ماهانه بین ۱۵۰ میلیون ریال تا ۲۷۰ میلیون ریال اجاره می پردازند، تصریح کرد: با توجه به ابلاغیه وزرات ورزش و امور جوانان، اجاره بهای استخرهایی که زیر نظر اداره کل ورزش و امورجوانان استان است، بخشیده شده است.

بروحی با اشاره به لغو مجوز فعالیت ۱۰ باشگاه ورزشی استان، افزود: در سال جاری ۱۰ باشگاه بدنسازی، آمادگی جسمانی و ژیمناستیک بخش خصوصی بدلیل ناتوانی در پرداخت اجاره بها با مراجعه به این اداره کل مجوز فعالیت خود را لغو کردند.

براساس برآوردهای سه ماه پیش اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی، شیوع ویروس کرونا باعث کاهش ۱۲ میلیارد ریالی درآمد باشگاه‌های خصوصی این استان و متضرر شدن بسیاری از مربیان و باشگاه‌داران شده است.

خراسان شمالی ۲۹ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که در قالب ۴۹ هیات ورزشی فعال هستند./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: خراسان شمالی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۰۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش و جوانان منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طی حکمی از سوی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، احمد نامنی به عنوان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد.

نامنی پیش از این به عنوان سرپرست در دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها فعالیت می‌کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشایی گود زورخانه پایگاه پدافند هوایی کیش
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • ایمن سازی دام‌ها علیه بیماری‌ها
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب