Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی حسینی نژاد عصر روز چهارشنبه در نشست جمع بندی بازدید از کارخانه روغن نباتی گلناز کرمان افزود: تولید کننده هر مقدار روغن نباتی، تولید کند و در بازار توزیع شود، بلافاصله جایگزین می شود.

وی اظهار داشت: ظرفیت تولید روغن نباتی گلناز متاسفانه از ۱۲۰ هزار تن به ۱۰ هزار تن رسیده که باید تولید این شرکت افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: وزارت صمت با درخواست روغن خام برای شرکت روغن نباتی موافق کرده و مشکلی در تولید نداریم اما در بخش توزیع چالش هایی وجود دارد که از سیستم بسیج در نظارت‌ها کمک گرفتیم.

وی بیان داشت: فرایند توزیع باید به مصرف کننده نهایی برسد لذا توزیع از طریق شرکت های تعاونی، فروشگاه های بزرگ زنجیره ای، اتحادیه صنوف و بسیج انجام می‌شود.
حسینی نژاد تصریح کرد: در مناطق محروم جنوب ساختار فروشگاه زنجیره ای و بزرگ را نداریم لذا از ساختار بسیج در این حوزه استفاده شد.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز در این نشست گفت: فروشگاه‌های ثبت سامانه روغن تولیدی را توزیع می‌کنند و فروشگاه های صنفیبت سامانه تجارت نیستند.

سینا خسروی افزود: بسیاری از خوار و بار فروشی ها زیر بار فروش روغن به علت دریافت ارز دولتی نمی‌روند لذا فروش این محصولات را به سمت فروشگاه های و اصناف بزرگ بردیم.

وی با بیان اینکه از لحاظ موجودی روغن مشکلی در استان کرمان وجود ندارد عنوان کرد: حرکت کند سیستم توزیع صنفی رفع می‌شود.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت کرمان روغن خوراکی صمت ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت کرمان روغن خوراکی وزارت صنعت معدن و تجارت کرمان روغن خوراکی صمت ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور روغن نباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون بهداشت درباره کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی در تذکری گفت: موضوع دارو تاکنون ۴ مرتبه در جلسه نظارتی مجلس مورد بررسی قرار گرفته، اما تاکنون مشکل مردم در حوزه کمبود و گرانی دارو حل نشده است. آخرین جلسه نظارتی در این خصوص در ۱۹ دی ماه سال گذشته بود که رئیس مجلس به وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی فرصت دو ماهه ای برای اصلاح این وضعیت داد.   نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس در ادامه با اشاره به دو اتفاقی که قرار بود در حوزه دارو رخ دهد، عنوان کرد: بنا بود ۷۰ درصد هزینه دارو را بیمه‌ها و ۳۰ درصد آن را مردم پرداخت کنند، اما در حال حاضر این هزینه بین بیمه و مردم نصف شده است.   وی افزود: از سوی دیگر بیش از وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی مسئول این قضیه بودند به نحوی که بانک مرکزی باید به موقع منابع ارزی را تأمین می‌کرد که این اتفاق صورت نگرفت و به جای آن شاهد ارزپاشی برای سفر‌های خارجی و افزایش ۵۰۰ دلار به هزار دلار بودیم.   عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه کرد: سازمان برنامه و بودجه نیز تاکنون ۷۰ هزار میلیارد تومان طلب داروسازان و داروفروشان را نداده است، همچنین سازمان تأمین اجتماعی نیز هزینه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی را پرداخت نکرده؛ این در حالی است که مجلس شورای اسلامی حکیمانه و به صورت مقبول این موضوع را دنبال کرده است.   محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر با بیان اینکه بعد از بررسی‌ها و جلسات برگزار شده درخصوص دارو، شخص بنده نیز جلسه جداگانه‌ای با بانک مرکزی و وزارت بهداشت داشتم، گفت: بر اساس گزارش جمع‌بندی نظارتی کمیسیون بهداشت از این جلسه، سه دستگاه سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و وزارت بهداشت در این خصوص مسئول هستند.   رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه قطعا بانک مرکزی در واگذاری ارز در اواخر بهار و ابتدای تابستان تأخیر داشته است، یادآور شد: این موضوع اشکالاتی را در توزیع دارو به وجود آورد که البته در پایان سال ۱۴۰۲ توانست به تعهدات خود عمل کند، اما به هر حال تأخیر داشت.   وی افزود: موضوع کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی در این جلسه بر اساس ماده ۲۳۴ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس به رأی گذاشته می‌شود تا مجلس تشخیص خود را درباره آن اعلام کند، اما به هرحال موضوعات دیگر در حوزه ارزی و بودجه را پیگیری خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت
  • اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک در قزوین
  • مصوبه کاهش مصرف پلاستیک اجرایی شد
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  • بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است
  • بررسی تامین ناوگان حمل و نقل شهری در کمیسیون اصل نود
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • علت چرب شدن شمع خودرو و نحوه رفع آن
  • اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک از فردا
  • گرمای جنوب کرمان رسید، کولر‌های مددجویان بهزیستی نرسید