Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: پس از دریافت گزارش یک مورد آتش سوزی در یکی از نقاط شهر همدان و جان باختن کودک پنج ساله تیم‌های پلیس در سر صحنه حضور یافتند.

سرهنگ جمشید باقری با بیان اینکه تیم‌های آتش نشانی نیز با حضور به‌موقع در محل آتش را مهار کردند، توضیح داد: پسر پنج ساله به همراه خواهر ۲ ساله در طبقه دوم یک خانه در حال بازی بودند که یکی از وسایل بازی به پشت بخاری گازی می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: پسر خردسال برای برداشتن وسیله بازی به پشت بخاری رفته که در این هنگام پشت بخاری گیر کرده و از سوی دیگر به‌علت استاندارد نبودن بست و اتصالات گاز، شیلنگ نیز باز شده و سبب بروز آتش می‌شود.

سرهنگ باقری ادامه داد: مادر این خانواده در مغازه حاشیه حیاط این منزل مسکونی حضور داشته و پس از حضور در خانه متوجه آتش سوزی و مرگ فرزندش شده و موضوع را به عوامل آتش نشانی اطلاع‌ می‌دهد.

کد خبر 582982 برچسب‌ها استان همدان حوادث - آتش سوزی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان همدان حوادث آتش سوزی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان «کودک شو» در نوروز/ شروع ضبط با حضور مردم

ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» که با حضور هنرمندان از ۲۹ اسفند روی آنتن شبکه نسیم رفته بود، شامگاه پنجشنبه (9 فروردین ماه) به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، «کودک شو» با اجرای ملیکا شریفی‌نیا از ۲۹ اسفند با یک ویژه برنامه نوروزی روی آنتن شبکه نسیم رفت و این بار چهره‌های هنری و ورزشی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

این ویژه برنامه پس از ۱۰ قسمت نهم فروردین به پایان پخش رسید و بر اساس آنچه روابط عمومی معاونت سیما اعلام کرده است، به‌زودی پخش مجدد آن آغاز خواهد شد.

به تازگی نیز ضبط و تصویربرداری این برنامه با حضور مردم و به شکل روتین آن آغاز شده است که با پایان شب‌های قدر درباره زمان پخش مجدد آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

فصل جدید مسابقه «کودک شو» به تهیه‌کنندگی حسین ربانی غریبی و به کارگردانی رضا مهرانفر، با طراحی‌های جدید بازی‌ها از پنج بهمن ماه روی آنتن شبکه نسیم رفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان «کودک شو» در نوروز/ شروع ضبط با حضور مردم
  • جسد کودک ۴ ساله در رودخانه شاوور در شوش کشف شد
  • جسد کودک ۴ ساله پس از روز سه در رودخانه شاوور کشف شد
  • کشف جسد کودک ۴ ساله پس از ۳ روز جستجو در رودخانه شاوور
  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • مهارآتش سوزی عرصه های منابع طبیعی در راین کرمان
  • فعالیت شهربازی کرمان با تجهیزات جدید
  • یک زن و پنج کودک در باتلاقی در حوالی شیراز جان باختند
  • آتش سوزی جنگل‌ها در ۱۸ ایالت مکزیک
  • اولین گواهی صرفه‌جویی، بهار در بورس عرضه می‌شود