Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@20:42:59 GMT

پارک بانوان اهواز بعد از ۴ سال بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۱۳۶۳

پارک بانوان اهواز بعد از ۴ سال بازگشایی شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  پارک بانوان شهروند اهواز در خوزستان به‌عنوان بخشی از پارک جنگلی شهروند در شمال این شهر قرار دارد. این پارک که در سال ۹۵ افتتاح شده بود، همچون پارک بانوان اهواز در بلوار گلستان (که در سال ۹۳ افتتاح شده بود) هیچگاه مورد بهره‌برداری قرار نگرفت.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار اهواز  بیان کرد: پارک بانوان شهروند را به‌عنوان یک تفریحگاه امن به بانوان اهوازی معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام سید علی جزایری افزود: پارک شهروند در منطقه سه اهواز مدت‌هاست که به‌دلایل مختلف بهره‌برداری نمی‌شد، هرچند حداقل سه یا چهار بار افتتاح شده اما در این مدت به دلیل مشکلاتی مثل برق راه‌اندازی نشده بود.

وی با بیان اینکه تلاش زیادی در چند ماه گذشته برای اصلاح فضای سبز و زیباسازی این پارک شد، اضافه کرد: برای اینکه هر چه زودتر این پارک بازگشایی و از فضای آن استفاده شود، تصمیم گرفته شد با امکانات موجود فعالیت آن را آغاز کنیم اما رفع نواقص پارک از جمله رنگ آمیزی، خرید مبلمان و گلکاری و زیباسازی به تدریج در حال انجام است.

حجت‌الاسلام جزایری ادامه داد: این پارک کاملا اختصاصی برای بانوان است، به این معنا که وقتی خانمی وارد پارک می‌شود به‌لحاظ امنیت اخلاقی به گونه‌ای باشد که بتواند مثل خانه خود (البته با رعایت برخی موازین) راحت باشد و ورزش و تفریح کند.

وی افزود:علاوه بر ورزش و تفریح در فضای عمومی، تلاش می‌کنیم که برنامه‌های روزانه و ماهیانه پارک برای بانوان اهوازی برگزار کنیم و با همت امور بانوان و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری، این مکان را به یک مکان فرهنگی، ورزشی، اجتماعی برای برپایی همایش‌ها و رویدادهای مربوط به بانوان شهر تبدیل کنیم.

به گفته جزایری مقرر شده که جشن پیروزی سالگرد انقلاب اسلامی روز ۲۲ بهمن امسال در این پارک برگزار شود.

کد خبر 582972 برچسب‌ها استان خوزستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان بانوان اهواز پارک بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، علی خورابلو با اعلام این مطلب گفت: در این نمایشگاه ۲۵ نفر شرکت‌کننده در حوزه‌های مختلف صنایع‌دستی، گردشگری، آشپزی و عفاف و حجاب حضور داشتند که به همت سازمان منطقه آزاد ماکو و اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ماکو برگزار شده بود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ماکو افزود: در این نمایشگاه ۲ غرفه صنایع‌دستی در رشته‌های‌ چوب و کالاهای چوبی، گره‌چینی، خراطی و کنده‌کاری چوب دایر شده بود.

او تصریح کرد: پخش موسیقی‌های سنتی آشیقی و پاپ، اجرای مسابقات پرسش و پاسخ، پخش مستندهای مختلف فرهنگ عامه، اجرای برنامه‌های آیینی و سنتی از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه هستند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • انتقاد از بی قانونی در نظام مهندسی اهواز
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • اهدای گل توسط جمعی از بانوان بابلی به کارکنان نیروی انتظامی برای اجرای طرح نور + تصاویر
  • نشست هم‌اندیشی رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی برگزار شد
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی باید تولید شود
  • ماجرای ورود پارک علوم و فناوری به فیلمنامه‌نویسی
  • پارک‌های بانوان شهر خرم‌آباد ساماندهی می‌شوند