Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا، مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال به احترام علی انصاریان بازیکن سابق و فقید تیم‌های ملی، پرسپولیس و استقلال با قرائت فاتحه و یک دقیقه سکوت آغاز خواهد شد.

«علی انصاریان» بازیکن اسبق سرخآبی‌های پایتخت که از دوم بهمن‌ماه بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری بود امروز (چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه) در ۴۳ سالگی درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاریان که ۶ بازی ملی هم در کارنامه داشت در سن ۳۴ سالگی از دنیای حرفه‌ای فوتبال خداحافظی کرد.

«مهرداد میناوند» بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس نیز هشتم بهمن ماه به دلیل ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.

برچسب‌ها مهرداد میناوند لیگ برتر فوتبال علی انصاریان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهرداد میناوند لیگ برتر فوتبال علی انصاریان مهرداد میناوند لیگ برتر فوتبال علی انصاریان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور به مقام «اقبال لاهوری» ادای احترام کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور کشورمان که برای انجام سفر رسمی دو روزه در پاکستان به سر می‌بَرد، در نخستین برنامه از دومین روز سفر خود به شهر بزرگ و تاریخی لاهور در ایالت پنجاب سفر کرد و در مجموعه تاریخی و فرهنگی «قلعه شاهی» واقع در این شهر که مجموعه‌ای از بناهای ملی، مذهبی و فرهنگی را شامل می‌شود، حضور یافت.

رییس‌جمهور کشورمان با همراهی سر وزیر و جمعی از مقامات محلی و با استقبال یگان تشریفات بر سر مزار مرحوم «محمد اقبال» معروف به «لاهوری» حضور یافت و ضمن ادای احترام با اهدای تاج گل، برای ایشان فاتحه قرائت کرد و دفتر یادبود این مجموعه را نیز امضا کرد.

آرامگاه اقبال لاهوری شاعر، فیلسوف و سیاستمدار پاکستانی یکی از بناهای ملی و فرهنگی مجموعه قلعه شاهی است. اقبال لاهوری در ایران بیشتر با اشعارش به زبان فارسی شناخته می‌شود. فلسفه، سبک شعر و زندگی اقبال لاهوری بیشتر بر مبنای عشق به دین، قرآن و محبت پیغمبر اسلام (ص) قرار گرفته است.

اقبال در سال ۱۸۷۷ در شهر سایلکوت ایالت پنجاب متولد شد. وی پس از پایان تحصیلات دانشگاهی به تدریس اشتغال یافت و در سال ۱۹۲۷ به اصرار دوستان و نزدیکان اولین حضور جدی‌اش را در صحنه سیاست با حضور در مجلس شورای ایالتی تجربه کرد و در سال ۱۹۳۰ به ریاست حزب «مسلم لیگ» منصوب شد.

اقبال در زمانی که پاکستان جز شبه‌قاره هند بود، به‌عنوان یکی از اولین افرادی که خواهان استقلال پاکستان بود، مورد توجه قرار گرفت و به‌عنوان رهبر مسلمانان هند، در حالی که با «محمدعلی جناح» نیز همکاری داشت، در راه تحقق این ایده تلاش کرد.

اقبال لاهوری نهایتاً در سال ۱۹۳۸ در اثر شدت یافتن بیماری در سن ۶۶ سالگی از دنیا رفت و پیکرش در جوار «مسجد پادشاهی لاهور» به خاک سپرده شد.

کد خبر 6086461

دیگر خبرها

  • رئیسی به محمدعلی جناح «قائد اعظم» ادای احترام کرد
  • ادای احترام رئیسی به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
  • ادای احترام رئیسی به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • رییس‌جمهور به مقام «اقبال لاهوری» ادای احترام کرد
  • ادای احترام رئیس جمهور به اقبال لاهوری + تصاویر
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • ادای احترام آیت الله رئیسی به اقبال لاهوری
  • ادای احترام رئیس جمهور به اقبال لاهوری
  • ادای احترام رئیسی به اقبال لاهوری