Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

علی انصاریان مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که مدت کوتاهی را هم برای استقلال بازی کرد به دلیل ابتلا به ویروس کرونا امروز چهارشنبه در سن ۴۳ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

دکتر هاشمیان پس از درگذشت علی انصاریان گفت: آن مرحوم روز دوم بهمن ماه پس از چند روز درمان در خانه به بیمارستان مراجعه کرد و با وجود همه تلاش‌هایی که برای درمانش صورت گرفت اما در نهایت ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه امروز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه ایشان را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشک معالج انصاریان در مورد جزئیات دلایل مرگ او گفت: دیر مراجعه کردن به بیمارستان برای علی دردسر شد و ریه‌هایش را به شدت با مشکل مواجه کرد. تصویر ریه‌اش در روزهای ابتدایی پیام‌های خوبی نداشت و تلاش‌ها برای بهبود شرایطش ثمر نداد.

وی ادامه داد: به مادر گرامی شان و ملت ایران تسلیت می‌گوییم. روز ناراحت کننده برای کشور ما و همه عزیزان و هنرمندان بود.

هاشمیان با هشدار به مردم برای رعایت کردن بیشتر پروتکل‌های بهداشتی گفت: علی انصاریان می‌توانست در فوتبال ۱۲۰ دقیقه را بدون مشکل بدود اما به خاطر درگیری با این ویروس و دیر مراجعه کردن به بیمارستان شرایط خیلی سختی داشت و برای نفس کشیدن اذیت می‌شد. از مردم می‌خواهیم که بیشتر از گذشته کرونا را جدی بگیرند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علی انصاریان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۲۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید کرزی از حمایت ایران از مردم افغانستان

رئیس‌جمهور پیشین افغانستان در دیدار نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان از همکاری و ایستادگی ایران در کنار مردم افغانستان در مقاطع مختلف تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، «حامد کرزی» رئیس‌جمهور پیشین افغانستان روز پنجشنبه با «حسن کاظمی قمی» سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان دیدار و گفت‌وگو کرد. 

کرزی با اشاره به روابط تاریخی و همسایگی نیک میان ایران و افغانستان، از همکاری و ایستادگی این کشور در کنار مردم افغانستان در مقاطع مختلف و همچنین از کمک‌های ایران به‌خصوص در بخش تعلیم و اعطای بورس‌های تحصیلی قدردانی کرد.

او همچنین تعلیم دختران را مسئله حیاتی برای افغانستان خواند.

در این دیدار همچنین در مورد تحولات جاری افغانستان و منطقه بحث و تبادل نظر شد و رئیس‌جمهور پیشین افغانستان، صلح و ثبات در منطقه را به نفع همه دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمجید کرزی از حمایت ایران از مردم افغانستان
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران