Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@10:01:51 GMT

۲ بانوی یزدی برای قضاوت لیگ برتر فوتسال دعوت شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۲۴۳۷

۲ بانوی یزدی برای قضاوت لیگ برتر فوتسال دعوت شدند

عباس جدیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ۲ لیگ مطرح قهرمانی کشور از ساعت ۱۵ روز جمعه ۱۷ بهمن‌ماه جاری به ترتیب در رفسنجان و اراک برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: لیگ برتر فوتسال کشور بین تیم‌های مس رفسنجان و پارس‌آرا شیراز و لیگ برتر فوتبال بین تیم‌های آلومینیوم اراک و سایپا تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معرفی داوران استان برای قضاوت لیگ‌های مختلف فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور به خصوص در لیگ برتر جزو اولویت‌های مهم هیات فوتبال است .

استان یزد ۲۰۰ نفر داور فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی دارد که  از این تعداد ۷۵ نفر آنها فعال و از این تعداد  ۲۰ نفر بانوان هستند.

این استان با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ،۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده ، ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه دارد.

برچسب‌ها فوتبال اراک فوتسال یزد رفسنجان کمیته داوران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال اراک فوتسال فوتبال اراک فوتسال یزد رفسنجان کمیته داوران اخبار کنکور لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت AFC از قلعه‌نویی برای یک همایش

فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال دعوتنامه ای به فدراسیون فوتبال ایران از امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت دعوت کرد تا در سومین اجلاس مربیان ملی قاره کهن شرکت کنند.

کنفراس مربیان تیم های ملی قاره آسیا که در جام ملت های ۲۰۲۳ قطر نیز حضور داشتند از هفتم تا نهم ماه می میلادی (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کوالالامپور مالزی برگزار می شود.

 

دیگر خبرها

  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • فرش قرمز آسیا زیرپای داوران زن ایرانی؛ کولاک گلاره و زری در بانکوک
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • محمد ربیعی: من مظلومم! بازی‌های تیم مرا با وسواس بیشتری قضاوت کنید
  • آلومینیوم مغلوب ذوب آهن اصفهان
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی برای یک همایش
  • ثبت‌نام ۴۴۶۶ یزدی در طرح ۴۰۰۰ حافظ ۴۰۰۰ شهید
  • برگزاری کلاس مربیگری درجه B آسیا در یزد