Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنخل دی ماریا ، ستاره تیم ملی آرژانتین ،در رابطه با شایعه پیوستن لیونل مسی به پاری سن ژرمن گفت : امیدوارم این اتفاق بیفتد و احتمالش هم خیلی بالا است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنخل دی ماریا هافبک آرژانتینی پاریسن ژرمن اعلام کرد که احتمال بازی کردن لیونل مسی در تیم فرانسوی در فصل آینده خیلی زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ال فیدئو در بازی پی اس جی و نیم با یک گل و یک پاس گل خوش درخشید و در پایان مسابقات واکنش صادقانه ای به پرسشی در مورد تمدید قراردادش و احتمال هم بازی شدن با مسی در پی اس جی داد.

بازیکن پی اس جی پس از آن که با پرسشی در مورد تمدید قراردادش که در پایان فصل به اتمام می رسد، مواجه شد، جواب داد:

” امیدوارم که با پی اس جی تمدید کنم. بازی با مسی؟ بله، امیدوارم. به نظرم احتمالش خیلی زیاد است. باید آرامش داشته باشم، به خودم فکر کنم و در پاریس بمانم چرا که در این جا خیلی خوشحال هستم. “

آنخل دی ماریا اولین بازیکن پی اس جی نیست که به صورت علنی از جذب مسی حمایت می کند. پیش از او نیمار نیز در ماه نوامبر از خرید این بازیکن استقبال کرده بود. بازیکن برزیلی گفته بود که مطمئن است که فصل بعد در کنار مسی بازی می کند. از سویی لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی نیز دو هفته پیش گفته بود که بازیکنی نظیر مسی همیشه در لیست تیمش قرار دارد و قطعا آنها آماده جذب لئو در فصل بعد خواهند بود. قرارداد مسی با بارسا در پایان فصل به اتمام می رسد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیونل مسی آنخل دی ماریا بارسلونا پاری سن ژرمن لیگ فرانسه لیونل مسی پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل نواماه به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 3-1 لیون)

گل نواماه به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 3-1 لیون)

دیگر خبرها

  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون (لیگ ۱ فرانسه - ۲۰۲۳/۲۴)
  • گل دوم راموس به لیون (پاری سن ژرمن 4-1 لیون)
  • گل نواماه به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 3-1 لیون)
  • علاقه بایرن مونیخ به فرلاند مندی؛ افزایش احتمال معاوضه بازیکن فرانسوی با آلفونسو دیویس
  • ترکیب بارسلونا مقابل رئال مادرید؛ بازی بزرگ ژاوی برای اعاده حیثیت
  • احتمال جدایی اشکرینیار از پاری‌سن‌ژرمن