Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر محمدی، عکاس زنجانی موفق به کسب رتبه دوم در نخستین جشنواره ملی عکس تاکستان شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، ناصر محمدی یکی از عکاسان موفق زنجانی، رتبه دوم، نخستین جشنواره ملی عکس تاکستان را به خود اختصاص داد.

 

این هنرمند زنجانی دارای مدرک کارشناسی ارشد عکاسی از دانشگاه هنر تهران است و از سال 77 فعالیت هنری خود را آغاز نموده و در حال حاضر به عنوان عکاس و مدرس دانشگاه فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی موفق به کسب عناوین مختلف در جشنواره های عکس داخلی و خارجی شده و نمایشگاه های متعددی را در دوره فعالیت هنری خود برپا کرده است.

 

لازم به یادآوری است که جشنواره ملی عکس تاکستان در ۲ بخش اصلی و ویژه آلبوم عکس‌های قدیمی برگزار شد که بخش اصلی شامل باغات انگور برداشت مکانیزه و سنتی انگور، استحصال کشمش و شیره و دیگر محصولات به دست آمده از انگور، بافت معماری شهر (جدید و قدیم)، مناظر و چشم اندازهای شهری و طبیعی، آیین‌ها، بازارها، میادین، مساجد، کوچه‌ها و خیابان‌ها، مکان های زیارتی و توریستی، حضور مردم در شهر، و تمامی نشانه‌ها و نمادهایی که مربوط به تاکستان بوده و این شهر را معرفی می‌کند.

 

نخستین جشنواره ملی عکس تاکستان با هدف شناساندن ویژگی‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی از طریق هنرمندان عرصه عکاسی برگزار شد که در بین اسامی برگزیدگان جشنواره نام هنرمند عکاس زنجانی می درخشد.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: ناصر محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۲۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در این جشنواره که هشت تیم و بیش از ۱۰۰ نفر دانش آموز، مربی و داور شرکت کرده بودند، تیم‌های شهرستان دشتی و جم به ترتیب رتبه‌های اول و دوم و تیم‌های شهرستان‌های گناوه و کنگان رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

ثنا شیخیانی و کیاناغلامیان هر ۲ نفر از شهرستان دشتی به ترتیب صاحب عناوین بهترین دروازه بان و خانم گل جشنواره شدند. همچنین با انتخاب کمیته فنی، دلسا دهدشتی از شهرستان گناوه به عنوان فنی‌ترین بازیکن انتخاب شد.

این مسابقات از طرف هیأت ورزش دانش‌آموزی و معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان برگزار شده بود.

گفتنی است تیم فوتسال ابتدایی دختران استان در سال گذشته از بین ۲۵ استان کشور، مقام نایب قهرمانی را کسب کرد.

کد خبر 6086197

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • گفتگو با رتبه اول مستندنگاری جشنواره پژواک
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • گیلان، تأمین کننده جوجه یکروزه کشور 
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان