Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان برنامه و بودجه پروژە راە‌آهن سنندج را مناسب‌ترین و مطلوب‌ترین طرح دانست کە تا قبل از اتمام دولت دوازدهم بە پایان می‌رسد.

به گزارش برنا، محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور، امروز در سفر بە استان کردستان، هدف از این سفر را شناسایی و بررسی طرح‌های قابل اتمام تا پایان دولت دوازدهم خواند. 

به گفته وی، حدود ۲٦ طرح و پروژە با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۳۰۰میلیارد تومان شناسایی شدە است کە تاکنون یک هزار و ۱۰۰ میلیارد آن پرداخت شدە است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوبخت پروژە راە‌آهن سنندج را مناسب‌ترین و مطلوب‌ترین طرح دانست کە تا قبل از اتمام دولت دوازدهم بە پایان می‌رسد. 

نوبخت با توجە بە اهمیت و ضرورت مسئلە آب شرب سنندج تصریح کرد: چند طرح دیگر در حوزە آب نیز در دست اجرا است کە فردا موافقت‌نامە آن مبادلە و امضا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نوبخت دولت دوازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: برای سومین بار رفع فیلتر گوگل‌پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، عیسی زارع پور در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: برای بار سوم پیش از پایان سال رفع فیلتر گوگل پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم و امیدوارم در جلسه آتی، دوستان همراهی و بررسی کنند تا از گوگل پلی رفع فیلتر شود. این کارگروه ۱۲ عضو صاحب رای دارد مرکز ملی هم سیزدهمین عضو است وزارت ارتباطات هم یک عضو از بیم این ۱۳ عضو است و دولت هم کلا ۶ رای دارد و اکثریت در این کارگروه با نمایندگان دولت نیست و باید به صورت جمعی در این مورد تصمیم گرفته شود.

وی ادامه داد: بیش از هفت میلیون خانوار در کشور تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفته‌اند و هدف‌گذاری کردیم امسال در این زمینه به ۱۴ میلیون خانوار برسیم.

زارع پور بیان کرد: هم‌چنین امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم رویدادهای فضایی متعددتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم و ظرف یکی-دو ماه آینده شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود.


 

دیگر خبرها

  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • وزیر ارتباطات: برای سومین بار رفع فیلتر گوگل‌پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان