Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه در بیست و یکمین سفر استانی خود وارد گیلان شد و مورد استقبال رسمی نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، رئیس کل دادگستری و مقامات استانی گیلان قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه در بیست و یکمین سفر استانی خود وارد گیلان شد و مورد استقبال رسمی نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، رئیس کل دادگستری و مقامات استانی گیلان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم‌گیری‌های سفر استانی به شکلی خواهد بود که ضمانت اجرایی داشته باشد ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۹:۳۸

آیت الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز (پنجشنبه ۱۶ بهمن) وارد گیلان شد و مورد استقبال رسمی نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار، رئیس کل دادگستری و مقامات استانی گیلان قرار گرفت.

رئیس قوه قضاییه طی سخنانی در بدو ورود به فرودگاه رشت با اشاره به روحیه تلاشگرانه و مجاهدانه مردم گیلان گفت: تاریخ گواه است که مردم استان گیلان همواره در مقابل ظالمان و ستمگران، روحیه سلحشوری و ایستادگی خود را حفظ کرده اند.

آیت الله رئیسی در ادامه بیان کرد: به دنبال سفری که گروه مقدماتی ٣٠ نفره در سطح استان گیلان از ۳۱ حوزه قضایی داشته اند، گزارش‌های مقدماتی آماده شده است و در جلساتی که با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار و همکاران قضایی خواهیم داشت، مسائل بررسی شده توسط گروه اعزامی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: هرچه از مشکلات که در استان گیلان قابل پیگیری باشد، همینجا برای رفع آن‌ها تصمیم‌گیری می‌کنیم و آنچه مربوط به مرکز است در مرکز پیگیری خواهد شد تا ضمانت اجرایی داشته باشد و پیگیری لازم انجام شود.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه قصد داشتیم با فرهیختگان و نخبگان دیدار داشته باشیم که به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی امکان انجام آن وجود ندارد، گفت: متاثر هستیم که در این سفر به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونایی، نمی‌توانیم در خدمت همه مردم شهر‌های مختلف استان گیلان باشیم و در اجتماعات مردمی شرکت کنیم.

آیت الله رئیسی در بیست و یکمین سفر استانی خود وارد گیلان شد ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۹:۳۷

آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه در بیست و یکمین سفر استانی خود امروز پنجشنبه ۱۶ بهمن به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی وارد گیلان شد.

در این سفر بررسی مسائل و مشکلات حقوقی - قضایی استان و نتیجه ارزیابی تیم‌های کارشناسی که از هفته‌های گذشته برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی در این استان حضور یافته‌اند در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

برچسب ها: آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه ولی فقیه در استان رئیس قوه قضاییه آیت الله رئیسی وارد گیلان شد استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۳۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

به همت اهالی دوشنبه بازدید و با همکاری ستاد دیه استان یزد، نمایشگاه عکس گروهی از سی هفته بازدید از خانه‌ها و بنا‌های قدیمی و سنتی یزد تحت عنوان " دوشنبه‌های رهایی" با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از تاریخ ۳ الی ۷ اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۳ در محل هتل پارسیان صفاییه یزد برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه در دو قسمت عکس با دوربین و عکس با موبایل در مجموع از ۸۰ عکس که توسط بازدید کنندگان "دوشنبه‌های رهایی" از بنا‌ها و خانه‌های قدیمی ثبت کردند تشکیل شده و مبالغ ورودی این نمایشگاه نیز در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خواهد بود و عموم مردم میتوانند ضمن بازدید از این نمایشگاه هر مبلغی را که نیت کرده و می خواهند به این امر خیر اختصاص دهند.

گفتنی است، پویش دوشنبه‌های رهایی نزدیک به یک سال است که در استان یزد برگزار میشود و هر دوشنبه یک خانه قدیمی جهت بازدید عموم مردم انتخاب میگردد و بازدید کنندگان هر کدام مبلغی را در این بازدید جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا میکنند که این پویش با استقبال بسیار خوب اهالی استان یزد همراه بوده است و تا کنون موجب آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • مشکلات بانوان را باید با راهکار‌های استانی و بومی مرتفع کرد
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان