Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذبیح‌الله اعظمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این بسته تشویقی را نتیجه همکاری کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی دانست.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی زمان بسته تشویقی صادرات محصول پیاز را از ۱۵ بهمن‌ماه تا اواخر خردادماه سال جاری اعلام کرد و میزان این بسته را ۳۰۰ هزار تُن برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از ایجاد این بسته تشویقی را تسهیل در صادرات محصول پیاز عنوان کرد.

اعظمی از قابل تمدید بودن تاریخ بسته تشویقی صادرات محصول پیاز خبر داد و گفت: در صورت وجود محصول مازاد بر نیاز داخل، این بسته تمدید می‌شود.

این نماینده مجلس همچنین به برنامه‌ریزی کمیسیون کشاورزی، وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی برای محصول گوجه فرنگی اشاره کرد و از آزاد شدن صادرات رب گوجه فرنگی خبر داد.

وی زمان آزاد شدن صادرات رب گوجه فرنگی را از امروز (پنجشنبه) تا بهار سال آینده اعلام کرد و گفت: این مهم به خالی شدن انبارهای کارخانه های رب کمک کرده و در نتیجه کمکی برای کشاورزان گوجه کار است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با تلاش بی وفقه از تمامی ظرفیت‌های مجلس و دولت در راستای رفع مشکلات جامعه کشاورزان استفاده می‌کنیم.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی گوجه فرنگی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی کشاورزی صمت پیاز عنبرآباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی گوجه فرنگی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی وزارت جهاد کشاورزی گوجه فرنگی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی کشاورزی صمت پیاز عنبرآباد اخبار کنکور مجلس شورای اسلامی کمیسیون کشاورزی بسته تشویقی محصول پیاز گوجه فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۳۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام قیمت خرید تضمینی ۱۲ قلم محصول اساسی زراعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ بر این اساس، قیمت خرید تضمینی محصول اساسی زراعی شامل پنبه وش، عدس، نخود، لوبیا چیتی، لوبیا سفید، لوبیا قرمز، سیب‌زمینی پاییزه، سیب‌زمینی بهاره، سیب‌زمینی طرح استمرار، پیاز پاییزه، پیاز بهاره و پیاز طرح استمرار به شرح جدول اعلام شد.

خرید‌های تضمینی محصولات اساسی کشاورزی منوط به رعایت الگوی کشت ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی، رعایت کامل استاندارد‌ها و داشتن بیمه محصول است.

 

دیگر خبرها

  • تخمین سطح زیرکشت ۱۳ محصول راهبردی کشاورزی کشور با استفاده از هوش مصنوعی
  • تولید ۴۰۰ هزار تن گوجه فرنگی در جنوب استان بوشهر
  • خیانت پادشاه گوجه فرنگی!
  • خیانت پادشاه گوجه فرنگی با کمک به رژیم صهیونیستی! + فیلم
  • اعلام قیمت خرید تضمینی ۱۲ قلم محصول اساسی زراعی
  • قیمت تضمینی ۱۲ محصول کشاورزی اعلام شد
  • حداکثر اختلاف قیمت گوجه‌فرنگی از میدان تا خرده‌فروشی ۳۵ درصد است
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی اعلام شد