Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشید انصاری گفت: چارچوب دورکاری کارکنان در ۱۰ سال قبل تصویب شد در صورتی که دستگاه‌ها زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند کارکنان به خصوص کارمندان خانم که فرزندان خردسال دارند می‌توانند از شرایط دورکاری استفاده کنند.

به گزارش برنا؛ جمشید انصاری، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما گفت: زمانی که وضع شهرها به رنگ زرد، نارنجی یا قرمز می‌رسد تعدادی از کارکنان در دستگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند تا تراکم در محیط اداری و تردد بین شهری و درون شهری را کم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: آن بخش از کارکنان که زیرساخت‌های لازم برای انجام کار خودشان را از منزل دارند طبق قانون به انها اجازه داده می‌شود به جای حضور در محیط اداری، کار را از منزل انجام دهند.

انصاری گفت: به دلیل دورکاری کارکنان در بعضی از دستگاه‌های اجرایی، بخشی از کارها با تاخیر مواجه شده است.

او اضافه کرد: بر اساس پژوهش از فروردین تا آبان ۹۹، در ۸۹ دستگاه اجرایی کشور وضع دورکاری کارکنان را مورد بررسی قرار دادیم و حدود ۱ میلیون و ۱۸۰ هزار کارمند و مدیران دولت در این پژوهش و نظرسنجی شرکت کردند که حدود ۷۵ درصد مدیران و حدود ۷۹ درصد کارکنان از نتیجه دورکاری راضی بودند.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور افزود: اجرای دورکاری کارکنان در بعضی از دستگاه‌ها با فراهم بودن زیرساخت‌ها موفق‌تر بوده است البته در بعضی از دستگاه‌ها زیرساخت‌ها کامل نبوده، ولی به نتایج خوبی هم رسیدیم.

او با اشاره به اینکه باید یک شبکه ملی برای دورکاری داشته باشیم گفت: یکی از مسائلی که در انجام دورکاری داریم موضوع امنیت شبکه هاست.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور افزود: از ۸۹ دستگاه که در پیمایش سازمان امور استخدامی شرکت کردند ۹ دستگاه هیچ کارمندی را به دورکاری نفرستادند.

انصاری اظهار کرد: چارچوب دورکاری کارکنان در ۱۰ سال قبل تصویب شد در صورتی که دستگاه‌ها زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند کارکنان به خصوص کارمندان خانم که فرزندان خردسال دارند می‌توانند از شرایط دورکاری استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امنیت شبکه دولت دورکاری دورکاری کارکنان زیرساخت ها دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ هزار هکتار از اراضی جهادکشاورزی در کشور به مسکن اختصاص یافت

هوشنگ محمدی روز سه شنبه در آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی گرمه و جاجرم در خراسان شمالی اظهار کرد:‌ یکی از موضوعات اصلی کنونی این وزارتخانه معیشت همکاران و موضوع مسکن است.

وی افزود: پوشش وام مسکن کارکنان نیز طبق تفاهم نامه بر عهده بانک کشاورزی است و پروژه مسکن کارکنان و ساختمان اداری شهرستان گرمه که امروز کلنگ زنی شد تا دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد. 

۲۷ هکتار از اراضی تحت مالکیت سازمان جهاد کشاورزی در خراسان شمالی به مسکن کارکنان اختصاص یافته است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی نیز در این آیین با بیان اینکه ۲۷ هکتار از اراضی تحت مالکیت این سازمان به مسکن کارکنان اختصاص داده شد گفت: یکهزار و ۳۵۸ نفر از کارکنان این سازمان و اداره های تابعه در طرح مسکن کارکنان ثبت نام کردند.

محمد محمدزاده اظهار کرد: از مجموع این ثبت نام کنندگان تعداد ۲۶۰ نفر فرم(ج) سبز دارند.

وی گفت: امروز عملیات کلنگ زنی ۱۳۰ واحد در شهرستان های گرمه و جاجرم و ۳۵۰ واحد در شهرستان بجنورد آغاز شده است.

سهم بخش کشاورزی استان ۱.۱ درصد از تولیدناخالص بخش کشاورزی کشور است که مهمترین بخش تولیدی استان بخش کشاورزی است.

سطح اراضی کشاورزی و بایر خراسان شمالی ۴۰۰ هزار هکتار است، کل اراضی استان ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار هکتار است که اکنون ۱۳ درصد از این سطح به بخش کشاورزی اختصاص دارد و ۸۷ درصد نیز اراضی غیرکشاورزی است.

۴۴ درصد جمعیت یک میلیون نفری این استان در نواحی روستایی سکونت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • امکان ثبت نام مجدد در آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت
  • اعتبار حوزه هنری فقط نیم درصد بودجه فرهنگی است
  • دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است
  • خبر تازه وزیر کار درباره ادامه‌ طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیازمند تصمیم مجدد است
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی جهادکشاورزی در کشور به مسکن اختصاص یافت
  • تسریع جذب قضات و کارکنان اداری در سال ۱۴۰۳
  • وزارت کشور در بحث واگن‌های وارداتی جهادی عمل کند نه اداری