Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری از خبرگزاری فارس درباره فعالیت زنان در شهرداری تهران اظهار داشت: ۱۲ هزار و ۵۵۶ زن در حال حاضر در شهرداری تهران مشغول فعالیت هستند و ۷۰۲ پست مدیریتی در تصدی بانوان است.

وی با اشاره به سهم بانوان در بدنه شهرداری گفت: ۲۰ درصد از کارکنان شهرداری را زنان تشکیل می‌دهند و ۱۵ درصد پست‌های مدیریتی مربوط به زنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: همچنین ۴۵ درصد از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی دستیاری در شهرداری زنان هستند و از ۲۳۰ نفر پذیرفته شده ۴۵ درصد آنها را زنان تشکیل می‌دهند.

نژاد بهرام گفت: از سال 96 تاکنون حضور زنان در شهرداری تهران با شیب رو به بالایی همراه بوده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران حضور زنان در شهرداری شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود

 نرجس نیازمند،عضو شورای شهر قم در نشست خبری روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم که در آستانه روز شورا در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: بعد از تشکیل دوره ششم شورای اسلامی شهر، به دنبال مطالبات از سوی اقشار مختلف بانوان جامعه و شهر قم، در ابتدا کمیته بانوان و در اردیبهشت‌ماه سال گذشته کمیسیون زنان و خانواده تشکیل شد.

وی با بیان اینکه قبلاً هیچ موضوع متناسب و متناظر درباره بانوان در شهرداری قم وجود نداشت، افزود: ابتدای امر تشکیل کارگروه‌ها را داشتیم که تمام مواردی که مربوط به حوزه زنان و خانواده است بررسی‌شده و مهم‌ترین سرفصل‌ها مربوط به حوزه شهری پیاده شود.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با اشاره به عمده فعالیت‌ها در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده تصریح کرد: جوانی جمعیت، حمایت از محافل قرآنی در راستای تربیت دینی فرزندان، حمایت از مشاغل خانگی و تقویت اقتصاد خانواده، ازجمله فعالیت‌هایی بود که در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده انجام شده است.

وی ادامه داد: در راستای ایجاد بازارچه‌های ثابت و موقت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ۱۳ بوستان را برای ایجاد فضای بازارچه‌ها معرفی کرده است.

نیازمند با تأکید بر ورزش و اهمیت نشاط اجتماعی، عنوان کرد: در راستای افزایش نشاط اجتماعی ورزش صبحگاهی بانوان راه‌اندازی و فضا‌های بوستان بانوان گسترش یافت.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم از همایش ملی پیاده‌روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: در تلاشیم تا ورزش همگانی را در شهر گسترش دهیم.

منبع:تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • هزینه ۳ میلیونی مرحله مصاحبه برای استخدام آموزگار!
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • آغاز گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار از ۵ اردیبهشت