Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: دیروز یک موفقیت بزرگی در دادگاه لاهه بدست آوردیم و این بسیار مهم است که قدرت و عظمت ملتی که در برابر یک ابر قدرت که صدها هزار کارشناس در کشور آن‌ها هست ما با تعداد کمی دیپلمات جلوی آن‌ها می رویم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت صمت که صبح امروز بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت:  خبرهای خوش برای همه ما مهم است، درحالی که دشمنان ما می‌خواستند روزهای تاریکی را برای ما ترسیم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دیروز یک موفقیت بزرگی در دادگاه لاهه بدست آوردیم و این بسیار مهم است که قدرت و عظمت ملتی که در برابر یک ابر قدرت که صدها هزار کارشناس در کشور آن‌ها هست ما با تعداد کمی دیپلمات جلوی آن‌ها می رویم. در بخش حقوقی هم کمتر سابقه دارد که مباحث را به دادگاه بین المللی لاهه ببریم.

رئیس جمهور اضافه کرد: آمریکایی‌ها خیلی تلاش کردند به دادگاه بگویند شما نمی‌توایند به این موضوع رسیدگی کنید. من این موفقیت را به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم. 

روحانی تاکید کرد: این دولت ریل را برای دولت بعدی آماده می‌کند. معادن ما یک معادن غنی است. در دولت تدبیر و امید یک کار بزرگی در زمینه اکتشاف معادن شد.

رئیس جمهور تصریح کرد: تحریم رنج فراوانی برای مردم ما ایجاد کرده است اما سد راه ما نشده است. آنها حرکت ما را کند کردند اما نتوانستند ما را متوقف کنند. اگر امسال بیماری نبود و پروتکل‌ها اجازه می‌داد به خیابان بیایند، دنیا می‌دید که امسال‌ هم بیش از سال‌های پیش مردم به خیابان‌ها می‌آمدند.

روحانی با اشاره به اینکه پروتکل‌ها اجازه حضور مردم در خیابان را نمی‌دهد، اضافه کرد: دل مردم در دهه فجر پر از نشاط است و مردم همان لعنت و نفرین را بر آن‌هایی که مردم را در فشار گذاشتند، سه سال است جنگ علیه ما ایجاد کردند و سال‌ها است که تحریم علیه ما به وجود آوردند می‌فرستند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان نمی‌خواستند انقلاب ما پیروز نشود، خاطر نشان کرد: بارها آمدند این انقلاب را سرنگون کنند اما موفق نشدند و این اخرین بار و آخرین تلاش آن‌ها بود و خوشبختانه به موفقیت نرسیدند و ملت ما به این موفقیت نرسیدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیاسی حسن روحانی وزارت صمت رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم

رئیس جمهور گفت: دیروز برخی می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم را که باعث حساسیت دشمن می‌شود، اما امروز موشک‌های ما به قلب دشمن فرود می‌آید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی ‌در اجتماع باشکوه مردم سمنان با قدردانی از استقبال گرم مردم تصریح کرد: باور بنده این است که این استقبال مردم نشانه عشق به انقلاب، نظام، ولایت و ارزش‌هاست و مبحت آنها به بنده نیز صرفا به عنوان یک خدمتگزار و سرباز ولایت است و بنده این محبت و حضور مردم را برای خود مسئولیت‌آور می‌دانم.

رئیس جمهور برخورداری از فرهنگ غنی، علم، ایمان و دلدادگی به دین را از ویژگی‌های تمدنی و تاریخی مردم سمنان برشمرد و افزود: مردم سمنان مردمی باایمان و امیدوار هستند؛ دو اصلی که همواره از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز برای انسان‌های سالک و دلداده به انقلاب محوری عنوان شده است. دشمن تلاش می‌کند با روش‌های مختلف، با ایجاد و گسترش شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان ما به عنوان دو رکن اساسی برای موفقیت و پیشرفت را هدف قرار دهد، اما امروز شاهدیم که به رغم خواست دشمن و با همت و تلاش همین جوانان و حمایت دولت 8 هزار و 400 واحد تولیدی راکد احیا شده است.

رئیسی با اشاره به نهضت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، رسیدگی به مشکلات در حوزه‌های آب، برق، جاده، درمان و دیگر بخش‌ها را وجه اصلی همت و تلاش دولت مردمی برشمرد و اظهار داشت: دولت مردمی در مواجهه با مشکلات از کنار آنها عبور نمی‌کند، بلکه برای آن مشکل چاره‌اندیشی و برای رفع آن تلاش می‌کند. از صبح امروز تا کنون پیگیر کیفیت اجرای مصوبات سفر اول دولت به سمنان بودیم و از جمله از نیروگاه سیکل ترکیبی، خط انتقال آب و نیروگاه تجدیدپذیر بازدید و بخش‌های جدید آن را افتتاح کردیم.

رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه رفع دغدغه مردم در زمینه مسکن نیز از دیگر برنامه‌های دولت است، به افتتاح 2 هزار واحد مسکونی در جریان این سفر اشاره کرد و با بیان اینکه 19 هزار واحد مسکونی دیگر نیز در استان در دست ساخت است، تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که نرخ بیکاری در استان به شکل قابل توجهی کاهش یافته و با فعال شدن تولید در عرصه‌های مختلف صنعتی، معدنی، کشاورزی و دیگر عرصه‌ها اشتغال رونق گرفته است.

رئیسی با بیان اینکه دولت به خدمتگزاری برای شما مردم افتخار کرده و با اتکا به شعار «ما می‌توانیم» شبانه‌روزی به دنبال حل مشکلات است، خاطرنشان کرد: همانطور که عملیات «وعده صادق» با تلاش رزمندگان و مجاهدان ما در سنگر مبارزه با دشمن تحقق یافت در سنگر تولید نیز با دنیایی از امید و ایمان حرکت کرده و با باور ما می‌توانیم همه مشکلات را حل خواهیم کرد.

رئیس جمهور تاکید کرد: دیروز برخی می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم را که باعث حساسیت دشمن می‌شود، اما امروز موشک‌های ما به قلب دشمن فرود می‌آید تا آنها را متوجه جنایات و نسل‌کشی‌هایشان کند؛ ‌یقین داریم همانگونه که رهبری معظم انقلاب اسلامی به ما آموختند، در همه عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی و امنیتی می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

دیگر خبرها

  • کم آبی و کاهش رشد جمعیت از چالش‌های اصلی استان سمنان هستند
  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • مردم استان استقبال شایسته و خوبی از رئیس جمهور خواهند کرد
  • ۱۳ هزار فقره تسهیلات بانکی به مردم استان سمنان پرداخت شد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • دیدار رئیس‌جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • دیدار رئیس جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد