Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@13:15:08 GMT

آلودگی همچنان مهمان آسمان پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۴۶۲۳

کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۳۷ قرار گرفته و هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه آلوده است. خبرگزاری میزان- شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۳۷ قرار گرفته و هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه آلوده است.

همچنین شاخص کیفیت هوا طی ۲۴ ساعت گذشته به‌طور میانگین بر روی عدد ۱۳۶ قرار داشت و هوای تهران قابل برای گروه‌های حساس جامعه آلوده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تهران از ابتدای سال همزمان با شیوع کرونا ۱۵ روز هوای پاک، ۱۹۳ روز هوای قابل قبول، ۹۸ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۱۵ روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.   بیشتر بخوانید: آسمان پایتخت آلوده شد

این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل، پایتخت ۷ روز هوای پاک، ۲۲۳ روز هوای قابل قبول، ۸۳ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۸ روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

همچنین بیشترین دما در تهران برای روز جاری ۱۲ درجه و کمترین دما ۶ سانتی‌گراد پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ برچسب ها: شاخص کیفیت هوا هوای تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شاخص کیفیت هوا هوای تهران برای گروه های حساس جامعه روز هوای ناسالم هوای تهران کیفیت هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۴۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص آلودگی هوای استان تهران امروز دوشنبه ۲۷ فروردین

براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور در حال حاضر امروز دوشنبه هوای یک شهر استان تهران قرمز است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، طبق داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوا، میانگین کیفیت هوای مناطق بیست‌ودوگانه تهران هم‌اکنون با شاخص ۱۱۹ در وضعیت نارنجی و هوای ناسالم برای گروه‌های حساس است.

در استان تهران شهر قدس با شاخص ۵۹، لواسان با شاخص ۸۵، دماوند با شاخص ۶۵، رباط کریم با شاخص ۷۶، پاکدشت با شاخص ۹۰، پیشوا با شاخص ۷۳، ورامین با شاخص ۷۳، اسلامشهر با شاخص ۹۴، باغستان با شاخص ۷۱ و ملارد با قرار گرفتن روی عدد ۶۰ در وضعیت زرد و هوای قابل قبول است.

همچنین باقرشهر با شاخص ۱۶۲ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 744694

دیگر خبرها

  • هوای تهران سالم شد
  • کیفیت بهتر هوای تهران طی فروردین‌ماه جاری
  • بازگشت آلودگی هوا به تهران | شاخص آلاینده‌ها چقدر شد؟
  • هوای تهران ناسالم شد
  • آلودگی هوا به تهران بازگشت
  • هوای تهران در وضعیت «نارنجی»
  • آلودگی هوای تهران برای گروه‌های حساس
  • بازگشت آلودگی هوا به پایتخت
  • شاخص آلودگی هوای استان تهران امروز دوشنبه ۲۷ فروردین
  • هوای تهران همچنان در شرایط قابل قبول