Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-تبریز؛شهر همیشه تمیز تنها یک شعار نیست بلکه چشم اندازی است که ترسیم شده و امروز با مقایسه موضوع نظافت شهری و پسماند در شهرهای دیگر کشور، تفاوت تبریز کاملاً چشمگیر است.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛سونیا اندیش، عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اعلام این موضوع افزود : با اندکی تحقیق و بررسی وضعیت خدمات شهری و مدیریت پسماند کلانشهرِهای کشور، سر آمدی تبریز از حیث زیبایی و تمیزی کاملاً مشخص و نمایان می‌شود که این مهم در سایه مدیریت هماهنگ و برنامه ریزی مدون در حوزه پسماند محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی که در مراسم گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و تقدیر از همکاران زن شاغل در سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز سخن می‌گفت تصریح کرد : تمیزی و سرآمدی کلانشهر تبریز در حوزه پسماند از سویی دیگر نیازمند حمایت و رفع مشکلات امنیتی و معیشتی پاکبانان است که خوشبختانه همواره سرلوحه کاری اعضای شورای پنجم قرار گرفته است.
او خاطر نشان کرد : شرایط کاری و آب و هوایی کلانشهر تبریز با بسیاری از شهرهای ایران متفاوت است که با توجه به سختی این شرایط بایستی بیش از پیش مسائل و مشکلات پاکبانان بالاخص موضوعات مالی، معیشتی و قراردادی در رأس امور قرار گیرند.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات بانوان شاغل در این سازمان از حمایت‌های اعضای شورای پنجم کلانشهر تبریز از پاکبانان قدردانی نمود.
علیرضا اصغری با اشاره به انتظارات و نیازهای پاکبانان فعال در مدیریت شهری کلانشهر تبریز خاطر نشان کرد : آنچه امروز شهر تبریز را به عنوان تمیزترین شهر ایران معرفی کرده است، تلاش‌های خالصانه پاکبانان و هماهنگی مطلوب بین بخشی در حوزه مدیریت پسماند است.
وی تصریح کرد : در صورت هماهنگی بیشتر و توجه دقیق به نیازها و مشکلات پاکبانان و استفاده از نرم افزارها و دانش فنی روز در حوزه خدمات شهری و مدیریت پسماند می‌توان در مسیر تمیزی و ارتقای کیفی محیط زیست شهری قدم برداشت.
شایان ذکر است در این مراسم از زحمات و تلاش‌های پاکبانان و بانوان شاغل در سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز تقدیر به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیریت پسماند کلانشهر تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی غرفه فرهنگی «روز زمین پاک» در پیاده‌راه امیرکبیر اراک

سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک به مناسبت روز زمین پاک و در راستای آموزش شهروندی و فرهنگ‌سازی مسائل زیست‌محیطی، اقدام به برپایی غرفه فرهنگی در پیاده‌راه امیرکبیر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، سازمان مدیریت پسماند شهرداری به مناسبت روز زمین پاک با برپایی غرفه فرهنگی در پیاده‌راه امیرکبیر در دو نوبت صبح و بعدازظهر میزبان شهروندان اراکی همراه با ارائه آموزش‌های شهروندی پیرامون مسائل زیست‌محیطی است.

در این غرفه اقلامی همچون کیسه‌های پارچه‌ای حمل نان، کتاب‌های مفرح برای آشنایی کودکان با مفهوم مدیریت پسماند، بین بازدید کنندگان از این غرفه توزیع شد.

همچنین کارشناسان آموزشی سازمان مدیریت پسماند به بازدید کنندگان از این غرفه فرهنگی، نحوه صحیح تفکیک از مبدا را آموزش دادند و از سوی دیگر نیز شهروندان را با اپلیکیشن اکو که در خصوص خرید پسماند خشک است، آشنا کردند.

در حال حاضر اپلیکیشن اکو به عنوان تنها مرجع خرید پسماندهای خشک در شهر اراک فعالیت می‌کند. خانواده‌ها به همراه کودکان خود با بازدید از این غرفه، با دریافت راهنمایی در خصوص نصب اپلیکیشن اکو، در مسابقه نقاشی و طراحی شرکت و جوایزی در این حوزه دریافت کردند.

همچنین به بهترین نقاشی کودکان در حوزه مدیریت پسماند، جوایزی اهدا شد.

کد خبر 747176

دیگر خبرها

  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان
  • تبریز؛ فقیرترین کلانشهر کشور در حوزه هوشندسازی/ افزایش تلفات تصادفات درون شهری نگران کننده است
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • پسماند‌ها به معضل محیط زیستی کشور تبدیل شده است
  • ثبت‌نام ۸۰۰۰ شهروند تبریزی در سامانه جمع‌آوری پسماند بهروب
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • برپایی غرفه فرهنگی «روز زمین پاک» در پیاده‌راه امیرکبیر اراک