Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین پاشایی می گوید در ورزش حرفه ای باید نگاه مان رو به جلو باشد و به گذشته فقط به عنوان تجربه نگاه می کنیم

حسین پاشایی به جای مهدی تارتار سرمربی پیکان در نشست خبری پیش از مسابقه با ماشین سازی تبریز حاضر شد.

به گزارش طرفداری، حسین پاشایی در ابتدا گفت:

درگذشت پیشکسوت محبوب علی انصاریان را به جامعه ورزش و خانواده محترم و مادر مکرمه اش تسلیت می گویم و خدا روح انصاریان را شاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاشایی افزود:

در مورد بازی باید بگویم ماشین سازی بعد از تغییری که در کادر فنی اش داشت متحول شد و خیلی خوب و با کیفیت بازی می کند. این تیم جسورانه و پرتلاش در میدان حاضر می شود و نتایج این تیم در شان کیفیت و نوع بازی ماشین سازی نیست. می دانیم کار سختی مقابل این تیم داریم. پیکان هم تیم جوانی است که کیفیت خوبی در این فصل از خود نشان داده و ما روی نقاط ضعف و قوت حریف هم کار کرده ایم تا سه امتیاز را بگیریم.

پاشایی در مورد اتفاقات بازی با فولاد و تغییر ابعاد زمین مسابقه گفت:

در ورزش حرفه ای باید نگاه مان رو به جلو باشد و به گذشته فقط به عنوان تجربه نگاه می کنیم. مردم فوتبال فهم ما خودشان مسایل را تجزیه و تحلیل می کنند و بهترین قاضی هستند. ضمن اینکه با صحبت های آذری مدیرعامل محترم فولاد و اینکه شجاعانه عذرخواهی کرد  دیگر بحثی در مورد بازی با فولاد نداریم.

مربی پیکان در مورد اینکه چند امتیاز از روی پرتاب اوت دستی به دست آورده است گفت:

تمام تیم هایی که از ما ایراد می گیرند که چرا از اوت دستی استفاده می کنیم خودشان آرزوی داشتن یک اوت انداز مثل نادر محمدی را دارند. برخی باشگاه ها برای جذب بازیکنی که خوب ضربه ایستگاهی می زند هزینه زیادی می کنند تا شروع مجدد خوبی در بازی داشته باشند اوت دستی هم یک شروع مجدد در بازی است.

پاشایی تصریح کرد:

پیکان 2 امتیاز از روی پرتاب اوت دستی به دست آورده است و تاکتیک های متنوع و خوبی داریم. اوت دستی فقط یک شیوه برای رسیدن به منطقه خطر حریف است. ما روی کار خودمان تمرکز می کنیم و به کار دیگر تیم ها کاری نداریم.بهتر است تیم ها بر روی کار خود متمرکز شوند. نادر محمدی فصل آینده خواهان زیادی خواهد داشت با توجه به شرایطی که فوتبال ما دارد. حتی تیم های بالای جدول هم صد درصد به دنبال جذب این بازیکن خواهند بود.

پاشایی در مورد بازی با پرسپولیس در هفته آینده گفت:

ما بازی به بازی پیش می رویم  اول می خواهیم در بازی با ماشین سازی به سلامت عبور کنیم و بعد برای بازی با پرسپولیس برنامه ریزی می کنیم.

پاشایی در مورد هدف گذاری این فصل پیکان گفت:

هدف گذاری تیم ما ین است که بهترین نتایج را برای باشگاه بزرگ پیکان کسب کنیم و با تمام توان تلاش خواهیم کرد که  در جدول لیگ رتبه خوبی کسب کنیم.

پاشایی درمورد مصدومان و محرومان تیمش گفت:

محروم نداریم اما دو سه بازیکن ما مصدوم هستند که وضعیت آنها تا فردا برای بازی کردن مشخص خواهد شد.

اخبار داغ 

پیکر علی انصاریان در بهشت زهرا تشییع و به خاک سپرده شد اشک های وریا غفوری در مراسم خاکسپاری علی انصاریان علی انصاریان لو داد؛ من و میناوند چگونه کرونا گرفتیم قولی که «فریبا نادری» به علی انصاریان داد لیورپول در 22 بازی فصل 2020/21 به اندازه مجموع 2 فصل گذشته شکست خورده است! جانلوییجی بوفون در بازی با اینتر نیز از الفاظ کفرآمیز استفاده کرده است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی انصاریان ماشین سازی اوت دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۵۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز تیم های پرسپولیس و پیکان یک بازی تدارکاتی در ورزشگاه کاظمی برگزار کردند. هر دو تیم با بازیکناین که در بازی روز گذشته به میدان نرفته بودند یا کمتر در زمین حضورداشتند این دیدار تدارکاتی را انجام دادند و در نهایت شاگردان اوسمار با یک گل پیکان را شکست دادند.

تک گل سرخپوشان را محمد بادپا به ثمر رسانده است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پائو کوبارسی: از بچگی آرزوی بازی در ال‌کلاسیکو را داشتم؛ با ۲۰۰ درصد توان‌مان بازی ‌می‌کنیم
  • نکته مثبت شخصیت اوسمار از زبان پیشکسوت پرسپولیس
  • صحنه‌ای نادر در بازی استقلال با شمس‌آذر | تماشاگران استقلالی چرا این کار را کردند؟
  • برد پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان
  • رقیب سنتی در انتظار هدیه شمس آذر است/ نباید به استقلال ایراد گرفت
  • حمید مطهری، تماشاگر ویژه بازی هوادار و پیکان
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!
  • واکنش رختکن بارسلونا به انتقاد گوندوگان از ۳ هم‌تیمی‌‌اش