Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@19:54:42 GMT

تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌ کارخانه‌های گیلان

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۵۸۱۵

تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌ کارخانه‌های گیلان

رئیس دستگاه قضا از تسریع در روند رسیدگی به واحدهای تولیدی استان گیلان خبر داد و گفت: به سرعت به پرونده‌های ایران الکتریک، کارخانه پوشش و... رسیدگی و گزارش آن به زودی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و همه باید این اصل را بدانیم که هیچ چیزی را نباید مانع بدانیم.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی امروز در جلسه شورای اداری استان گیلان ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا (س) اظهارکرد: از کادر درمان برای مجاهدت در مقابله با بیماری کرونا تقدیر و تشکر داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دهه فجر یوم الله انقلاب اسلامی است و ۲۲بهمن نیز جلوه قدرت الهی است گفت: دست قدرت الهی و اراده مردم بر ستمگران فایق آمد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه امام خمینی به دنبال تحول گرایی و ایجاد استقلال در کشور بود افزود: پیوند بین جمهوریت و اسلامیت با پیروزی انقلاب اسلامی محقق شد.

وی با بیان اینکه هیچگاه نباید درجا بزنیم و عقب بنشینیم بلکه باید همواره پویایی بر کارها داشته باشیم گفت: همواره باید با تکیه بر حرکت های انقلابی و مجاهدانه موانع را از بین ببریم.

رئیس دستگاه قضا با تاکید بر اینکه دشمن بدنبال این است تا فرصت ها را بگیرد و تهدید را بر ما غلبه کند گفت: انتظار این است با کار مجاهدانه وارد عرصه عمل شویم.

وی گفت: در حوزه هسته ای تهدیدات بیشتر از حوزه اقتصادی بود اما توانستیم به پیشرفت های بالایی برسیم و در عرصه نظامی هم با تکیه بر توان داخل توانستیم به اقتدار برسیم.

رئیسی با بیان گیلان دارای نعمت های بسیار است که باید حفظ شود، گفت: ایت الله بهجت سرمایه جهان اسلام است.
وی ذخایز مادی در این استان را نیروی انسانی کارامد و جوان خواند و گفت: باید از ظرفیت و پتانسیل های جوانان در راستای توسعه استان استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیران در این استان باید در راستای رفع مشکلات مردم بهره وری را بالا ببرند گفت: باید در راستای رفع موانع تولید تلاش شود و از جنگل به عنوان سرمایه ملی حفاظت و حراست شود تا هرکسی دست اندازی به طبیعت نشود.

رئیس دستگاه قضایی با تاکید بر اینکه از خصوصی سازی حمایت میکنیم و دولت باید از تصدی گری دست بردارد تاکید کرد: این خصوصی سازی باید در راستای توسعه و پیشرفت باشد نه به معنای فاجعه افرینی و اتش زدن به مال مردم.

وی با بیان اینکه با همت همگان باید کارخانه های پوشش و واحدهای نیمه فعال استان به واحد تولید برگردد افزود: وضعیت کارخانه پوشش که از سال83 با برف تخریب شد و احیا نشد،  مسیله فرسودگی ناشی از برف نیست بلکه سو استفاده از برف و مسئله ویرانگری است و افراد متخلف باید تعقیب و مجازات شوند.

وی با تاکید بر اجرای عدالت در جامعه اضافه کرد: اجرای عدالت جوان را صیانت می بخشد و عملکرد عادلانه باعث صیانت بخشی به جوانان خواهد شد.

رئیسی پسماند را تهدیدی برای رودخانه ها ومحیط زیست و همچنین سلامتی مردم استان برشمرد و ادامه داد: باید با استفاده از ظرفیت های استانی برای رفع مشکلات محیط زیست اقدام شود.

وی با اشاره به وضعیت اسفبار شرکت رشت الکتریک افزود: این کارخانه که در قلب رشت واقع است می توانست به عنوان نگین انگشتری باشد اما به تلی از خاک در آمده است.

رئیس دستگاه قضایی از تسریع در روند رسیدگی به واحدهای تولیدی استان خبر داد و گفت: به سرعت به پرونده های ایران الکتریک، کارخانه پوشش و... رسیدگی و گزارش آن به زودی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و همه باید این اصل را بدانیم که هیچ مانعی را نباید مانع بدانیم.

وی با بیان اینکه با سازمان متخلف شدیدتر از فرد متخلف برخورد می شود گفت: سازمان باید قانونمند باشند و بی عدالتی را ضد ارزش بدانند.

رئیسی ادامه داد: ساختار اصل 44 اشکالاتی دارد که این اشکالات رفتاری بدلیل مشکلات ساختاری ایجاد شده ومشکل باید آن را برطرف کند.

رئیس دستگاه قضایی منابع طبیعی در گیلان را از ذخایر ملی دانست که باید با تمام وجود برای حفظ آن تلاش کرد و گفت: در این مسیر تعارفی با کسی که به ذخایر ملی تعرض کنند نداریم.

وی مسئله تولید را یکی از اصلی ترین مسایل کشور خواند و گفت: اجازه نخواهیم داد تا کارخانه ای تعطیل شود زیرا تولید هر کارخانه تولید قدرت درکشور است و باید تولید در کشور افزایش یابد.

وی با اشاره به انتخاب شعار سال از سوی رهبری خاطرنشان کرد: انتخاب شعار سال با عنوان جهش تولید نشان از درایت و تیزبینی رهبر فرزانه انقلاب دارد زیرا دشمن تولید را هدف قرار داده تا مانع توسعه و پیشرفت در کشور شود. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شوراي اداري آیت الله رئیسی رئیس دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود

شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از قطع موقت برق برخی مناطق شهرستان‌های رشت، فومن، رضوانشهر، تالش، رودبار، رودسر و بندرانزلی فردا در ساعات مشخص خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به منظور پاره‌ای از تعمیرات پیشگیرانه در جهت بهبود نیرورسانی، برق برخی مناطق شهرستان‌های شهرستان‌های رشت، فومن، رضوانشهر، تالش، رودبار، رودسر و بندرانزلی فردا _پنج شنبه، سی‌ام فروردین_ در ساعات مشخص قطع می‌شود.

در اطلاعیه شرکت توزیع برق استان برنامه قطع موقت برق فردا به شرح زیر است:

شهرستان رشت: تولیدی نبی افرا نصفی کوچصفهان، روستاهای کوچصفهان، فلکه امام رضا، اداره مخابرات، خیابان استاد مطهری، درمانگاه و بخشداری کوچصفهان، از ساعت ۱۰ تا ۱۲

شهرستان فومن: کارخانه برنجکوبی اسماعیل هادی نژاد، رودپیش، روستای گوشلوندان، برنجکوبی محمدصادق وغلامعلی اکبری، روستای کیابان فومن، سردخانه حدادفر، شرکت فومن راه سوار، گوشلوندان جنب روشنایی معابر، پمپاژ آب آشامیدنی رودپیش از ساعت ۱۲ تا ۱۳

فرمانداری فومن: کمیته امداد امام، شهرک آیت اله بهجت، هتل واران، دادگستری فومن - ازمایشگاه تشخیص طبی، بوئین، بیمارستان ۹۶ تختخوابی فومن از ساعت ۹ تا ۱۱

شهرستان رضوانشهر: پونل از ساعت ۱۵ تا ۱۷

کرگانرود (شهرستان تالش): برق شرکت کیلکا پورتالش کرگانرود، روستای شیرآباد، و کارخانه پودرماهی هارپا از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴:۳۰

لوشان (شهرستان رودبار): برق سالن ورزشی چند منظوره، کوچه گلستان روبروی پارک گلستان، پلیس راه و روستای جمال آباد، کارخانه آسفالت جهانگیر قره چال، کلشتر، کُرد، شرکت تولیدی تیغه‌های فولادی ایران و شرکت سیمان خزر از ساعت ۱۲ تا ۱۳

چابکسر (شهرستان رودسر): بخشداری چابکسر، خیابان فرهنگ، روبروی اداره برق، شهرداری چابکسر، خیابان امام، جنب تأمین اجتماعی، جایگاه سوخت CNG، جنب کارخانه افشره، دفتر امام جمعه، مجتمع آهوان، قاسم آباد سفلی، اتوبان و مجتمع صبا باتری از ساعت ۹ تا ۱۰

کپورچال (شهرستان بندرانزلی): شرکت تدبیر پودر ماهی، شرکت صنایع کلیکا، سنگاچین روبروی انبار امور توزیع برق غرب، مرغداری مسعود علیپور، چهارفریضه و خزرویلا از ساعت ۹ تا ۱۱

کد خبر 745588

دیگر خبرها

  • صدور حکم قطعی پرونده کثیرالشاکی «الماس مال» کرمان
  • حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» صادر شد 
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان
  • افزایش ۲۰ درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم
  • هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • اختصاص ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولید و سرمایه‌گذاری
  • روند فروپاشی رژیم صهیونیستی تسریع شده است
  • شیخ نعیم قاسم: روند فروپاشی رژیم صهیونیستی تسریع شده است