Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@09:47:18 GMT

مطمئنم که امباپه روزی برای رئال مادرید بازی می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۶۰۳۰

مطمئنم که امباپه روزی برای رئال مادرید بازی می‌کند

خسه، ستاره سابق رئال مادرید با پاری سن ژرمن می‌گوید کیلیان امباپه روزی برای کهکشانی‌ها به میدان خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت آینده کیلیان امباپه با شک و تردیدهای زیادی مواجه شده چراکه مذاکرات او برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن طی ماه‌های گذشته با پیشرفت چندانی مواجه نشده است. قرارداد ستاره فرانسوی در پایان فصل آینده به پایان می‌رسد و در صورت عدم توافق برای تمدید، PSG مجبور خواهد بود در آن زمان یکی از ارزشمندترین دارایی های خود را به شکل رایگان از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئال مادرید مدتهاست که به دنبال جذب کیلیان امباپه است و گفته می شود که پر افتخار ترین باشگاه اروپا محتمل ترین گزینه برای او در صورت ترک پاری سن ژرمن خواهد بود. در واقع گفته می‌شود که کهکشانی‌ها با توجه به نتایج ضعیف خود در این فصل به دنبال تقویت تیم شان هستند و در این راستا ستاره فرانسوی اصلی‌ترین گزینه فلورنتینو پرز محسوب می شود.

 

 

 

 

در همین ارتباط خسه، ستاره سابق رئال و همین PSG نیز تایید کرده که کیلیان امباپه دوست دارد برای رئال مادرید به میدان برود و از کریستیانو رونالدو به عنوان الگوی این بازیکن یاد کرده است. خسه در این باره گفت: " او دوست دارد به رئال مادرید برود. الگوی او همیشه کریستیانو رونالدو بوده است. او مادرید را دوست دارد و من مطمئن هستم که روزی در آنجا بازی خواهد کرد."

خسه رودریگوئز کیلیان امباپه پاری سن ژرمن رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کیلیان امباپه پاری سن ژرمن رئال مادرید کیلیان امباپه پاری سن ژرمن رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در 36 سالگی به سوالات تکراری در مورد پایان دوران حرفه‌ای خود عادت کرده است. او نه می‌داند این اتفاق چه زمانی می‌افتد و نه اینکه در آینده چه خواهد کرد.

در مصاحبه‌ای با پادکست بیگ تایم، از او در مورد رویاهایی که پس از قهرمانی جهان در سال 2022 باید برآورده کند، پرسیده شد.

مسی به این سوال اینچنین پاسخ داد: "در زمینه ورزشی، من به اندازه کافی خوش شانس بودم که تمام رویاهایم را محقق کردم و حقیقت این است که نمی‌توانم بیشتر از این چیزی بخواهم. سعی می‌کنم از همه چیزهایی که خداوند تاکنون به من داده استفاده کنم، که بسیار است."

بازیکن اینترمیامی در مورد آنچه که احساس می‌کند برای تصمیم گیری نهایی باید اتفاق بیفتد، صحبت کرد: "می‌دانم لحظه‌ای که احساس می‌کنم دیگر نمی‌توانم کار کنم، دیگر سرگرم نمی‌شوم یا به هم تیمی‌هایم کمک نمی‌کنم، زمان خداحافظی رسیده است. من خیلی از خودم انتقاد می‌کنم، می‌دانم چه زمانی خوب و چه زمانی بد بازی می‌کنم."

سن یک عامل تعیین کننده نخواهد بود، اما او تاکید کرده که وضعیت جسمانی برای او عامل مهمی است: "وقتی احساس کنم زمان آن رسیده است که آن قدم را بردارم، بدون فکر کردن به سن آن را انجام خواهم داد. اگر احساس خوبی داشته باشم، سعی می‌کنم به رقابت ادامه دهم، زیرا این چیزی است که دوست دارم و می‌دانم چگونه آن را انجام دهم. هنوز به خداحافظی فکر نکرده‌ام، سعی می‌کنم از زندگی روزمره و لحظات بدون فکر کردن به آینده لذت ببرم. امیدوارم مدتی دیگر به بازی ادامه دهم، چیزی که دوست دارم. وقتی زمانش برسد، مطمئناً راه را پیدا خواهم کرد."

این ستاره آرژانتینی بار دیگر جدایی عجولانه خود از بارسلونا به پاری سن ژرمن را یادآوری کرد: "زمانی که به پاری سن ژرمن رفتم، تغییر سختی بود چون در بارسلونا عملکرد بسیار خوبی داشتم و به ماندن فکر کرده بودم. آماده رفتن نبودم، همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. من یک لیگ دیگر، یک باشگاه دیگر، یک رختکن جدید را کشف کردم. این تغییری بود که من به دنبال آن نبودم، بنابراین در ابتدا سخت بود."

دیگر خبرها

  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • خیال رئالی‌ها راحت: مصدومیت ستاره تیم جدی نیست
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • جنگ آنری با رئال: دعوا به‌خاطر امباپه + سه!‏
  • جو مثبت رختکن رئال مادرید؛ کهکشانی‌ها برای استقبال از کیلیان ام باپه لحظه‌شماری می‌کنند
  • امباپه: خنده‌دار است از تیم ملی کشورت بابت بازی پول بگیری!
  • دنی کارواخال: از محله‌ای فقیرنشین آمده‌ام؛ اسپانیا کشور نژادپرستی نیست
  • ام باپه و بازی با اعصاب هواداران رئال مادرید؛ منظور شوامنی بارسلونا و اتلتیکو مادرید بود!
  • اتهام رسانه فرانسوی به کیلیان امباپه و ستاره رئال